VD-assistent
Arena Personal AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Arena Personal AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2014-05-28Om tjänstenVi söker för kunds räkning en alert och serviceorienterad assistent till VD på ett tjänsteföretag som jobbar med arbetsgivar- och branschfrågor till olika medlemsföretag. De är placerade i centrala Stockholm. Syftet med anställningen är långsiktigt och ska ersätta nuvarande assistent som går vidare till annat jobb. I denna roll blir det inte långtråkigt i första hand, då du får en bred palett av arbetsuppgifter och med stor variation! Du får en nyckelroll i företaget och är delaktig i VD's arbete och bistår som ett administrativt stöd i många olika uppgifter.
Exempel på arbetsuppgifter:
• Sammanställa material och underlag till VD inför möten
• Du äger ansvaret för VD's kalender, post och e-post
• Boka resor och hantera reseräkningar
• Planera och samordna interna och externa evenemang
• Bistå VD med ad-hoc ärenden i största allmänhet
Vi berättar gärna mer om företaget vid en eventuell intervju. Önskad start är redan i mitten av juni för att möjliggöra en bra överlämning av arbetsuppgifter.
ProfilFormellt krav är avslutad gymnasieutbildning och flera års erfarenhet av motsvarande roll. Du måste ha goda kunskaper i Officepaketets alla program samt webbpublicering.
Vidare så har du goda kunskaper, verbalt och skriftligt, i både det svenska och engelska språket.
Vi söker dig som har utpräglad servicekänsla och är flexibel och prestigelös. Viktigt är också att du har hög integritet, kan prioritera och ta egna initiativ. Du är också bekväm med att snabbt kunna anpassa dig efter nya förutsättningar. Andra egenskaper som vi efterfrågar är noggrannhet och god struktur samt stor ansvarskänsla.
Som person har du positiv grundinställning och har ett glatt humör!
Du som söker bör ha ett generellt it- och teknikintresse och vara insatt i de senaste mobilerna och dess appar och gärna kunna ge lite tips och trix kring dessa.
Vi erbjuder
Vi matchar de bästa medarbetarna till rätt företag och uppdrag. Att vara extern medarbetare hos oss passar dig som på minsta möjliga tid vill skaffa dig mesta möjliga erfarenhet. Vi ger dig chansen att arbeta på attraktiva arbetsplatser där du utvecklar din kompetens.
Du har nära kontakt med din personalansvarige som stöttar dig och fungerar som ditt bollplank för att du ska lyckas i dina uppdrag. För oss är det viktigt att du trivs och mår bra. Självklart har vi som auktoriserat bemanningsföretag kollektivavtal och försäkringar för din anställningstrygghet.
Vi värdesätter en jämn köns- och åldersfördelning samt etnisk och kulturell mångfald. Det skapar trivsel och kvalitet för våra kunder och dig som anställd.
Vi erbjuder tjänster inom olika områden och på olika nivåer. Hos oss har du chans att utvecklas genom varierande typer av uppdrag hos våra kunder. Du får flexibla arbetsförhållanden och -tider. Som extern medarbetare har du möjlighet att lära känna olika arbetsgivare och medarbetare, se nya arbetssätt och processer, arbeta i flera system och därmed bredda din kompetens och samla erfarenhet. Du får även viktiga kontakter ute på olika arbetsplatser och detta nätverk kan vara till stor hjälp längre fram i din karriär. Samtidigt står vi bakom dig och ger stöd när det är nödvändigt! Många av våra medarbetare får anställning hos våra kunder efter genomfört uppdrag.
Om företagetVi har ett personligt engagemang och anstränger oss alltid för att ordna saker på bästa sätt. Vi försöker hitta uppdrag som passar dig som medarbetare så att du hela tiden utvecklas för då vet vi att du trivs och gör ett bra jobb! Vi agerar professionellt i alla lägen och har gedigen kompetens i bolaget. Du som medarbetare får därför trygghet och en kompetent arbetsgivare. Våra personalansvariga arbetar från början till slut med kunder och medarbetare i hela bemanningsprocessen vilket gör att vi har en nära kontakt och vet vad som är på gång och aktuellt för dig för tillfället.
Så ansöker duTre enkla steg till ditt nya jobb:
1. Du ansöker genom att klicka på "ansök här" eller "ansök via extern webbplats".
2. Du kommer då till Arena Personals hemsida. Klicka på "Sök jobbet" och fyll i dina kontaktuppgifter och bifoga sen ditt CV och personliga brev. Hela ansökningsprocessen tar max några minuter.
3. Vi behandlar alla ansökningar vartefter de kommer in så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag - vänta därför inte med att söka jobbet. Vi tar inte emot ansökningar via e-post. Varmt välkommen med din ansökan!
Arbetstider och omfattningHeltid tillsvidareanställning
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2014-06-15
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 1557
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktOla Nordin 08-58711701
FöretagArena Personal AB
AdressArena Personal AB
Fleminggatan 7
10425 Stockholm
KontorsadressFleminggatan 7, Stockholm
Jobbnummer 1891539
Observera att sista ansökningsdag har passerat.