VD Koordinator till Sesol i Jönköping

Sesol AB / Assistentjobb / Jönköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla assistentjobb i Jönköping, Aneby, Habo, Mullsjö, Vaggeryd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Sesol AB i Jönköping, Vaggeryd, Nässjö, Falköping, Gislaved eller i hela Sverige

Om jobbet
Som vår nya VD Koordinator kommer du ha en dynamisk vardag med varierande arbetsuppgifter och med stor möjlighet att påverka. Du blir en naturlig go-to-person och förväntas förenkla vardagen och stötta vår VD samt delar av ledningsgruppen. Du får ett brett kontaktnät både internt och externt och kommer agera spindeln i nätet, driva och delta i projekt, koordinera möten, kalender, resor, agendor, utskick och events för styrelse och ledningsgruppen. Rollen innefattar administrativa uppgifter samt att koordinera interna och externa möten.

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är att:

• Ansvara för VD och styrelsens agendor; koordinera och boka möten, planera resor och hantera utskick
• Assistera vid årsplanering och löpande planering av återkommande möten inom ramen för bolagsstyrningen
• Hantera rapporter, beställningar och diverse administration
• Arbeta i olika system och säkerställa struktur för informationshantering
• Driva förbättringsarbete inom ditt ansvarsområde

Du rapporterar till vår VD. Detta är en perfekt roll för dig som gillar att jobba högt och lågt, driva projekt och som samtidigt tycker om att ta sig an nya utmaningar och lösa situationer som kan uppstå.

Vem är du?
Vi söker dig som är van att jobba självständigt i en dynamisk miljö som präglas av högt tempo och många kontaktytor. Du är prestigelös och har en god förmåga att själv prioritera din tid och se vad som behöver göras. Därtill plockar du snabbt upp saker som händer ad hoc, prioriterar om och tar snabb action. Du har god kommunikativ förmåga och har lätt för att behålla och skapa nya relationer. Därtill har du en stark administrativ förmåga. Du trivs som bäst när det finns mycket att göra och besitter en stor arbetskapacitet. Naturligtvis brinner du för att underlätta, informera och strukturera ditt och andras arbete samtidigt som du är nyfiken på att lära nytt. Din drivkraft är noggrannhet, proaktivitet, din positiva energi och ditt ansvarstagande i de arbetsuppgifter du tar på dig.

Krav för att söka tjänsten
• Genomförd gymnasieutbildning

• Erfarenhet av liknande arbetsuppgifter i större bolag

• Vana av att jobba i olika system och ha goda kunskaper i Office-paketet och Teams

• Mycket god förmåga att uttrycka dig både muntligt och skriftligt i svenska såväl som engelska

Följande är meriterande

• Eftergymnasial utbildning eller motsvarande

• Mångårig erfarenhet av liknande arbetsuppgifter i större bolag

Om anställningen

Lön: Fast

Placering: Jönköping

Tillträde: Enligt överenskommelse

Anställningsvillkor: Heltid, 6 månaders provanställning

Om Sesol
Vi är det självklara valet för installation av solcellsanläggningar, elbilsladdare och IMD. Vi har all personal in-house och levererar alltid med högsta kundnöjdhet i fokus. Med passion för förnybar energi skapar vi nya och smarta lösningar för våra kunder. Vår kundkrets innefattar allt från den lilla villan till stora solcellsparker. Vi har etablerat oss på 14 orter i södra och mellersta Sverige, med huvudkontor i Jönköping. Detta gör att vi är en lokal leverantör där både privat- och företagskunder hittar sina lösningar. Det är med våra 1000 medarbetare som vi dagligen bidrar till att skapa en hållbar värld där vi är en trygg partner för både kunder och kollegor.

Välkommen in med din ansökan idag!

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-08-28
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Sesol AB (org.nr 559087-1355)

Arbetsplats
Sesol

Jobbnummer
7906259

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Sesol AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Sesol AB: