VD assistent
Svensia AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Svensia AB i Stockholm Svensia AB är ett företag som utför tjänster inom bygg och städ. I och med att företaget expanderar söker vi en VD assistent.
Beskrivning av arbetsuppgifter:
Som VD assistent kommer du att få bistå VD:n med dagliga ärenden, tids- och resebokningar, arrangera möten, sätta ihop offerter, följa upp avtal samt andra uppgifter.
Du ska kunna flytande Engelska i tal och skrift och Svenska språk. Du bör ha erfarenhet inom administration, affärskorrespondens och kundhantering. Kunskaper inom Office paket och Visma kommer och hjälpa dig i ditt arbete.
Vi söker dig som:
• är prestigelös och ser tillgänglighet för medarbetare som självklarhet i ditt arbete.
• djupt engagerad och fokuserad på att få fram resultat.
• är en god relationsbyggare och har en positiv människosyn
• tycker om tempo och att jobba i et dynamiskt företag
• du har sunda levnadsvanor och du inser vikten av att vara en förebild i alla lägen
• är ambitiös och vill växa tillsammans med en dynamisk organisation
Är du den vi söker? Välkommen med din ansökan redan idag, intervju sker löpande och tjänsten kan vara tillsatt innan sista ansöknings dag.
Tjänsten är antingen 50 % eller enligt överenskommelse med arbetsgivaren.
Vid eventuella frågor angående tjänsten, kontakta arbetsgivaren via e-post
jobb@svensia.seVaraktighet, arbetstid
Tillsvidare
Deltid
Publiceringsdatum2015-05-29ErsättningFast månads- vecko- eller timlön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2015-06-28
Ange följande referens när du ansöker: VD assistent
Ansökan kan skickas till e-postadress:
jobb@svensia.seKontaktRami Hildan
FöretagSVENSIA AB
AdressSVENSIA AB
BOX 42117
12614 STOCKHOLM
KontorsadressBJURSÄTRAGATAN 56
BANDHAGEN
Övriga kontaktuppgifterTelefonnummer: 08-6470315
E-postadress:
jobb@svensia.se Jobbnummer 2316317
Observera att sista ansökningsdag har passerat.