VD - sekreterare

Uniflex Sverige AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Uniflex Sverige AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Huddinge eller i hela Sverige

Uniflex Sverige AB

Uniflex är ett auktoriserat bemanningsföretag som arbetar med uthyrning, rekrytering och omställning av personal. Vi finns på drygt 50 orter i hela Sverige och har över 5000 anställda. Uniflex har kollektivavtal med LO, Unionen och Akademikerförbunden. Uniflex är kvalitets-, miljö- och arbetsmiljöcertifierat.

Som anställd hos Uniflex knyter du värdefulla kontakter och får bred erfarenhet av arbetslivet. Uniflex kan också vara början på en karriär hos någon av våra kunder. Uniflex ser sin personal som sin viktigaste tillgång och därför erbjuder vi friskvårdsbidrag och andra förmåner till våra anställda.

Publiceringsdatum
2013-08-23

Beskrivning av jobbet
Vi söker nu en VD- sekreterare till vår kund för omgående tillsättning.

Executive Assistant role overview:
• Monitor and keep track of calendar
• Book meetings
• Plan and book travel
• Administer legal document to be signed and forwarded
• communicate messages from the MD to staff
• arrange video conferences with other departments/offices
• make presentations
• participate in meetings and make minutes
• approve invoices and orders
• coordinate the co-operation with the charity organisation Barncancerfonden

Detailed activities:
• Organize big client events such as "Helsinki Summer party", "Eikon Client event", "Helsinki Christmas drinks" and "Oslo Energy event".
• Organize internal kick off events
• Organize internal workshop
• Act as a marketing assistant in support of Nordic marketing activities
• Support the creation of strategy documents and business review materials
• Coordinate senior executive visits
• Manage the internal website The Nordic Hub
• Prepare presentations (Power Point)
• Help coordinate Barncancerfonden charity projects
• Maintain the Asset Management EMEA sharepoint
• Organize All Team Calls. This is required both for Nordics and EMEA
• Create newsletters
• Daily admin tasks such as Visma, 170MarkView, Absence Management, MyExpenses, Siebel, OMSE and GSM travel system
• Manage legal documents
• Communicate messages from Richard to the employee
• Organize video conferences and Webex sessions with other offices and department
• Help MD's management team with administrative tasks such as travel, book meetings, set up distribution lists and book video conferences
• Plan and book travel. This includes booking flights, hotel and pick up
• Manage MD's calendar
• Book meetings
• Attend meetings and take minutes

Dina personliga egenskaper
Requirements:
• Previous experience of similar role
• Excellent written and spoken English and Swedish
• Advanced knowledge of MS Office
• Organised, structured and a good ability to prioritise and co-ordinate tasks
• Social and communicative and service minded

Passar ovan tjänst in på dig skicka in din ansökan per omgående till www.uniflex.se

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2013-09-22
Ange följande referens när du ansöker: 10696
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Företag
Uniflex Sverige AB

Adress
Uniflex Sverige AB
Arenavägen 57
12107 Stockholm Globen

Jobbnummer
1633279

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Uniflex Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Uniflex Sverige AB: