VD - Assistent redo för lärorikt uppdrag

Perido Skills AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Perido Skills AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Är du en flexibel person med erfarenhet från administrativ support? Vill du jobba i en varierande tjänst på ett framgångsrikt internationellt försäkringsbolag? Har du dessutom utmärkta språkkunskaper i svenska och engelska? Då är det här tjänsten för dig!

Publiceringsdatum
2015-09-30

Beskrivning
Perido söker en VD-assistent för ett konsultuppdrag hos vår kund, ett världsledande företag som jobbar med sakförsäkringar och tillhandahåller service åt mer än 70 miljoner kunder i över 160 länder. Tjänsten är placerad på deras fina och ljusa kontor mitt i centrala Stockholm.

I rollen som VD-assistent kommer dina arbetsdagar att innehålla varierande administrativa uppgifter och gå i ett högt tempo. Till dina dagliga sysslor ingår bland annat att hantera kalendrar, föra anteckningar/protokoll under möten, hantera researrangemang och reservationer, göra uppföljningar och koordinera uppgifter på kontoret och mellan avdelningar. Du kommer även att fungera som en "go-to person" när VD:n är upptagen med andra uppgifter. Som assistent behöver du även vara en fena på MS Office då du ska organisera, granska och förbereda rapporter och andra komplexa dokument. Språkmässigt är det dessutom viktigt att du, förutom svenska, behärskar engelska på en avancerad nivå då det flesta möten har en internationell karaktär.

För att passa i den här rollen tror vi att du har erfarenhet av liknande roller och känner dig trygg i att fatta beslut och ta ansvar, vidare är du prestigelös, serviceinriktad och har goda administrativa och kommunikativa förmågor. Du trivs som spindeln i nätet och är duktig på att organisera och strukturera kommer att passa utmärkt i denna roll. Låter detta som ett uppdrag för dig? Varmt välkommen med din ansökan!

Kravprofil för detta jobb
• Avslutad gymnasial utbildning
• Erfarenhet från liknande arbetsuppgifter
• Goda kunskaper i MS Officepaketet, främst Excel och PowerPoint
• Du uttrycker dig väl i tal och skrift, även på engelska

Tjänstens omfattning och tillträde
Heltid, tillträde tidigast 12 okt. Tillsvidare som konsult.

Så ansöker du
Skicka din ansökan med bifogat CV via e-post till rekrytering@perido.se snarast då urvalet kommer att ske löpande. Ange referensnummer 12380EL i ärenderaden.

På intervju hos oss avslöjar vi namnet på kundföretaget och berättar mer om tjänsten. Om du har någon akut fråga kan du mejla vår frågemejl ( fraga@perido.se ), du får svar vardagar inom 24 timmar. Så länge annonsen finns på vår hemsida är tjänsten sökbar.

Referensnummer för detta jobb
12380EL

Perido

Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag. Vår vision är att alla trivs och är engagerade på jobbet. Det inkluderar våra medarbetare, våra kunder och våra kandidater. Vi tycker om att arbeta med människor och vi har lång erfarenhet av att hjälpa organisationer med kompetensförsörjning och att hjälpa människor att hitta spännande karriärvägar.

Kontaktuppgifter för detta jobb
E-post ansökan: rekrytering@perido.se

Övriga frågor: fraga@perido.se

Varaktighet, arbetstid
Tillsvidare
Heltid

Ersättning
Fast månads- vecko- eller timlön

Så ansöker du
Ange följande referens när du ansöker: 12380
Ansökan kan skickas till e-postadress: rekrytering@perido.se

Företag
Perido Skills AB

Adress
Perido Skills AB
Stora Nygatan 27
11127 STOCKHOLM

Övriga kontaktuppgifter
Telefonnummer: 08-545 168 80
E-postadress: rekrytering@perido.se

Jobbnummer
2456841

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Perido Skills AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Perido Skills AB: