Växeltelefonist till reception i Majorna med start i februari 20

KFX HR-partner Göteborg AB / Receptionistjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos KFX HR-partner Göteborg AB i Göteborg, Mölndal, Kungsbacka, Borås, Halmstad eller i hela Sverige

Om tjänsten
Har du arbetslivserfaernhet och söker ett serviceinriktat arbete där du får bidra med din positivitet och ge ett varmt bemötande? Har du ett prestigelöst arbetssätt och trivs i en roll där kundmötet via telefon är lika viktigt som det fysiska mötet? Då kan rollen som växeltelefonist i reception hos vår kund i Fiskhamnen i Majorna vara något för dig!

Tjänsten är en konsulttjänst på 6 månader med goda chanser till förlängning. Start februari 2019.



Om företaget
KFX HR-partner är ett auktoriserat rekryterings-, bemannings- och omställningsföretag. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi värnar om den personliga kontakten med alla våra medarbetare och kunder. Vi är enormt stolta och ganska ensamma om att ha funnits i branschen i mer än 30 år. Vi har en gedigen kompetens inom vårt område och många nöjda kunder som varit med oss från start 1986.

KFX HR-partners fokus har alltid varit att bygga långsiktiga relationer med våra kunder och vår personal. Vårt mål är att vara våra kunders första val av HR-partner och branschens bästa arbetsgivare. Vi är i dag drygt 500 medarbetare och har regionala kontor runt om i landet. Våra ledord på KFX är stolthet, omtanke och engagemang och dessa ska genomsyra allt vi gör.


Arbetsuppgifter
Som växeltelefonist och receptionist hos vår kund arbetar du med kundbemötande såväl över disk som över telefon och mail. Tillsammans med din närmsta kollega är du ansiktet utåt för såväl internt anställda och besökare. Ni ansvarar för att, på ett professionellt och tillmötesgående sätt ta emot besökare och hantera en stor mängd växelsamtal varje dag. Ni administrerar resebokningar, tar emot paket samt ser över konferenslokaler och sköter eventuella beställningar inför möten på kontoret.

Kvalifikationer
Det är viktigt att du trivs i en roll där service i det fysiska mötet är lika viktigt som service via telefon eller mail. En stor del av arbetet består av att ta emot samtal och koppla till rätt person inom koncernen, vi ser därför att det är av vikt att du har en god kommunikativ förmåga, såväl i svenska som engelska. Vidare tror vi att du är positiv och utåtriktad person som gärna sprider professionalitet och värme till såväl kunder som internt anställda. Du är flexibel och lyhörd och värderar gott samarbete högt. Är du dessutom prestigelös och beredd att hjälpa till där det behövs så kommer du passa bra hos vår kund.

Då stor del av arbetet sker via dator vill vi att du har god datorvana och lätt att sätta dig in i nya system. Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av reception, växel eller andra serviceyrken. Arbetslivserfarenhet från andra branscher är även meriterande.


Övrigt
Arbetstid: Måndag-Fredag kl. 07.00-16.00 alt. kl. 08.00-17.00.
Låter det intressant? Skicka in din ansökan redan idag.
Urval sker löpande, vilket betyder att tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.

Har du några frågor eller funderingar kontakta ansvarig Rekryterare Paula Jansson på 031-711 98 00.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Publiceringsdatum
2019-02-06

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-02-13
Ange följande referens när du ansöker: 3612
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Paula Jansson 031-711 98 00

Företag
KFX HR-partner Göteborg AB

Adress
KFX HR-partner Göteborg AB
Odinsgatan 6
41103 Göteborg

Kontorsadress
Odinsgatan 6

Jobbnummer
4597279

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från KFX HR-partner Göteborg AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos KFX HR-partner Göteborg AB: