Växeltelefonist till PWC

Inhouse AB / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Inhouse AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Är du den vi söker?

Vi söker nu en växeltelefonist till PWC som är ett stort internationellt konsultföretag. Vi ser gärna att du idag arbetar i en reception eller växel där du dagligen hjälper och vägleder dina kunder och ger dem exemplarisk service. Du är van vid att använda telefonen som ditt huvudsakliga verktyg samt har en god kommunikativ förmåga. Du ska tycka om att kombinera service med administrativa uppgifter. Du kommer ha daglig kontakt med kunder och med hjälp av din kommunikativa förmåga sammankoppla dem med rätt person. Interna mailförfrågningar rörande växel och uppdateringar ingår i de administrativa arbetsuppgifterna.

Publiceringsdatum
2017-01-04

Dina arbetsuppgifter
Vi söker dig som vill arbeta i ett högt tempo, är flexibel och prestigelös. Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet från växel, reception eller serviceyrke. Som telefonist brinner du för att ge god service och du trivs med daglig kundkontakt över telefon. Du är en representativ person som alltid erbjuder bästa service både på svenska och engelska. Arbetstiderna är 07.30-17.00 och ett team om två kollegor. Vi ser att du har eftergymnasial utbildning samt ca 3 års erfarenhet från arbete inom service och är van att sätta kunden i fokus. Genom ett professionellt bemötande drivs du av att överträffa kundens förväntningar.

Profil
Som person är du trygg i dig själv, ansvarsfull, noggrann och lösningsorienterad. Du kan arbeta effektivt ensam men trivs även i team då du är en social person. Du skall tycka det är kul med teknik och gärna ha växelvana. Då du kommer att vara företagets röst utåt söker vi dig som är representativ, glad och utåtriktad. Vidare tror vi att du är självgående, flexibel och snabbt kan sätta dig in i nya arbetsuppgifter. Du kommer att bli anställd av Inhouse och uthyrd till kund, uppdraget kommer att löpa på tillsvidare med en provanställning. Är du en engagerad medarbetare med det "lilla extra" som brinner för att ge bästa service så är den här tjänsten perfekt för dig! Låter detta intressant? Skicka då in ditt cv med personligt brev och beskriv varför just du skulle passa in i rollen. Har du ytterligare frågor kring tjänsten är du välkommen att höra av dig till Jessica Grip på Inhouse. Vi kommer att träffa kandidater omgående med start i mitten av februari.

Varaktighet, arbetstid
Heltid tillsvidareanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-01-31
Ange följande referens när du ansöker: 1891
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Jessica Grip jessica.grip@inhouse.se

Företag
Inhouse AB

Adress
Inhouse AB
Sturegatan 10
11436 Stockholm

Kontorsadress
Sturegatan 10, Stockholm

Jobbnummer
3246073

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Inhouse AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Inhouse AB: