Växeltelefonist/receptionist

Coor Service Management / Receptionistjobb / Borlänge
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Borlänge, Falun, Gagnef, Säter, Leksand eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Coor Service Management i Borlänge, Falun, Ludvika, Sandviken, Gävle eller i hela Sverige

Coor är Nordens ledande aktör inom service management. Bolaget är specialiserat på att leda, utveckla och effektivisera affärsstödjande servicefunktioner på kontor, i produktionsanläggningar, i fastigheter och i offentlig verksamhet. Bolaget har ca 6 100 medarbetare i Sverige, Norge, Danmark, Finland och Belgien. Omsättningen är ca 7 500 MSEK.

Växeltelefonist/receptionist

Nu söker Solveig och Helen en kollega till sitt team på Östersunds sjukhus.

Kulturen på Coor kännetecknas av en öppen, prestigelös och välkomnande atmosfär.

Du erbjuds möjlighet att arbeta och utvecklas i ett innovativt företag med hög ambitionsnivå. Du kommer att få ta mycket eget ansvar, vara med och bygga upp och forma rutiner i en stimulerande miljö med varierande arbetsuppgifter.

I Borlänge är vi idag ca 150 personer som jobbar på vårt servicecenter i Kupolen och vi levererar våra tjänster dygnet runt. Denna tjänst ska tillsättas hos vår kund i Östersund men du kommer att tillhöra hela teamet i Borlänge.

Om tjänsten:

Som växeltelefonist/receptionist bemannar du Östersund sjukhus växel genom att du besvarar och kopplar vidare inkommande samtal. Du kommer också vara den som tar emot besökande och är ansiktet utåt. Dessa arbetsuppgifter ställer höga krav på dig och din förmåga att bemöta de inringande och besökande på ett effektivt, professionellt, serviceinriktat och lösningsorienterat sätt.

Coor arbetar hela tiden i framkant med att följa teknikens utveckling vilket också gör att kommunikationen kan komma att förändras genom tiden.

Du kommer huvudsakligen att arbeta i team men även ensam. Du kommer att ingå i ett härligt gäng och verka i en prestigelös miljö med medarbetare som har lång erfarenhet.

Tjänsten är en tillsvidareanställning på 50% med möjlighet till fler timmar. Provanställning på 6 månader tillämpas med tillträde i början av November.

Din bakgrund:

Som sökande ser vi att du är positiv och har en god kommunikationsförmåga, att kunna hantera flera arbetsuppgifter parallellt och samtidigt bibehålla en god struktur.

Vi söker dig som är serviceinriktad och som förstår hur du ska agera för att uppfylla den förväntan vi har på en god kvalitet och servicenivå.

Arbetstempot kan stundvis vara högt och då bör du klara av stressiga moment samt vara flexibel och självgående i ditt arbete.Målet är att ge vår kund en snabb och effektiv service i kombination av ett trevligt och professionellt bemötande. Vi vill att du är ansvarstagande, utåtriktad, social och tycker om att arbeta i en miljö som ställer höga krav på flexibilitet.

Ett krav är att du talar och skriver flytande både på svenska och engelska. Du måste även ha god datavana.
Tidigare erfarenhet inom växeltelefoni, kundtjänst eller reception är meriterande

Ansökningarna kommer bearbetas löpande och kan komma att tillsättas innan ansökningstidens utgång, så vänta inte med att skicka in ansökan.

Kanske är det just du som kommer bli Solveig och Helens nya kollega.

För mer information är du välkommen att kontakta:

Gruppchef Fredrik Lindblad 010-559 75 38 fredrik.lindblad@coor.se

Unionen Elina Magnusson unionen-borlange@coor.com

Varaktighet, arbetstid
Deltid/ Deltid 50%

Publiceringsdatum
2017-10-09

Ersättning
Enligt callcenteravtalet

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-11-09
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Coor Service Management

Adress
Coor Service Management
Kupolen 107 D
79333 Borlänge

Kontorsadress
Kupolen 107 D

Jobbnummer
3739574

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Coor Service Management

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Coor Service Management: