Växeladministratör

Arvika kommun, Kommunledningsstaben / Receptionistjobb / Arvika
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Arvika, Eda, Sunne, Årjäng, Kil eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Arvika kommun, Kommunledningsstaben i Arvika

Vill du jobba med det viktigaste och vara med och ta ansvar för framtiden? Hos oss får du ca 2 400 arbetskamrater som alla jobbar med att utveckla Arvika kommun. Kommunen är den näst största i Värmland med omkring 26 000 invånare.



Kommunens växelfunktion är öppen alla vardagar 7,30 -16,30 i undantagsfall kan även kvälls- och helgöppet inträffa.

Kommunens växel arbetar med service till våra medborgare.

Arvika kommun står inför en förändring i samband med inskaffande av nytt telefonisystem.

Publiceringsdatum
2018-09-05

Dina arbetsuppgifter
Du kommer att driva projektet med införande av nytt telefonissystem, ta fram aktuella uppgifter till leverantör och informera/utbilda både internt och externt. Ett samordningsansvar ingår i tjänsten.

Tjänsten innebär även samverkan med andra kommuner i samband med införandet av nytt telefonisystem.

Arbetsuppgiften är till största del att svara och koppla vidare efter inkomna frågor både vad avser telefoni och sociala medier och driva utvecklingen av framtidens telefoni framåt.

Växeln har en viktig roll i vårt krisarbete och arbetar då nära informationsenheten.

Kvalifikationer
Du har/haft en administrativ tjänst och erfarenhet av serviceyrke. Du har dator- och teknisk vana för att snabbt lära dig behärska de verksamhetssystem som växeln använder.

Det är meriterande om du tidigare arbetat i växel eller har erfarenhet av att arbeta som administratör i offentlig verksamhet. Har du drivit projekt ser vi det som mycket meriterande.

Du är kunnig på olika sociala medier, har en samarbetsförmåga, är kvalitetsmedveten, initiativrik, stresstålig, självgående, flexibel och självklart serviceinriktad med ett gott bemötande.

Stor vikt läggs vid din personliga lämplighet då det är viktigt att du passar in i teamet och organisationen.

Lätt att ta människor och både klara att arbeta självständigt samt i grupp. Att arbeta lösningsfokuserat är en självklarhet.



Övrig information
Arvika kommun samarbetar med MyNetwork i rekryteringsärenden och det är också vårt rekryteringsverktyg för att hantera ansökningar samt ett led i att kvalitetssäkra vår rekryteringsprocess. Du söker jobbet genom länken i annonsen. Det är viktigt att du är noggrann när du fyller i din ansökan då den bedöms gentemot andra sökande.
Vi har gjort vårt medieval och vill därför ej bli kontaktade av säljbolag.

Varaktighet, arbetstid
100%. Tillträde: 1 januari 2019 tillsvidareanställning

Ersättning
Månadslön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-09-23
Ange följande referens när du ansöker: 2018/108
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Erika Norqvist. kanslichef 0570-816 22

Företag
Arvika kommun, Kommunledningsstaben

Adress
Arvika kommun, Kommunledningsstaben
Östra Esplanaden 5
67131 Arvika

Kontorsadress
Östra Esplanaden 5

Jobbnummer
4329642

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Arvika kommun, Kommunledningsstaben

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Arvika kommun, Kommunledningsstaben: