Växel. och receptionschef sökes!

Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg / Receptionistjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Härryda eller i hela Sverige

Adecco är världens största bemanningsföretag och HR-partner. I Sverige har vi ca 50 kontor och 5000 anställda. Globalt sysselsätter vi runt 700 000 personer varje dag och ger ca tre miljoner människor jobb under ett år. Våra verksamhetsområden är uthyrning, rekrytering, outsourcing och karriärutveckling. Adecco är auktoriserade.
Adecco söker nu en växel- och receptionschef till vår uthyrningsverksamhet.
Du kommer att var uthyrd till ett av våra kundföretag, som är verksamt inom transportbranschen. Du kommer att vara ansvarig för två delar; dels för befintlig personal och dels för anknytningar som finns på terminaler ute på andra distrikt. Personalansvaret rör ett flertal personer och du kommer att planera bemanningen, göra schema och ha hand om löpande frågor samt ha medarbetarsamtal, löne- och utvecklingssamtal. Rörande andra terminaler är du ansvarig för att se till att alla telefonlistor är uppdaterade och för att ta hand om felanmälningar, installationer mm. Du kommer att ta över en välfungerande växel och reception och din roll blir att förvalta den. Uppdraget är på heltid med start i början av augusti, varaktighet cirka 15 månader.
Vi ser att du som söker har tidigare erfarenhet av personalledning och har vana av arbete med kundservice, telefoni eller liknande. Som meriterande ses bakgrund inom telefoni. Du har goda kunskaper i engelska och ett krav är att du är en van användare i Officepaketets samtliga delar. Detta då scheman görs i Excel och det ingår att göra presentationer till möten i PowerPoint.
Som person är du stabil, strukturerad och har en tydlig kommunikation. Du är flexibel och har god ledarförmåga; du kan motivera andra och är bra på att komma med nya idéer. Stor vikt kommer att läggas vid din personliga lämplighet.
Adecco erbjuder dig intressanta uppdrag utifrån din kompetens och erfarenhet. Som konsult hos Adecco får du chansen att bredda dina erfarenheter och träffa nya intressanta kontakter.
Intervjuer kommer att hållas löpande, välkommen med din ansökan redan idag. Du söker tjänsten genom att registrera ditt CV på www.adecco.se och därefter ansöka. Vid frågor kontakta gärna Helena Åhs, tealefon 031 -725 45 64.
Du finner annonsen på: http://iem-se-candidate.adeccoweb.net/_general/datapages/vacancy/vacancyvisualiz ationbycandidate.asp?lVacancyIden=553098

Publiceringsdatum
2008-05-21

Arbetstider och omfattning
Visstidsanställning 6 månader eller längre
Heltid

Ersättning
Fast lön
Enligt överenskommelse

Kontakt
Helena Åhs, Rekryteringsansvarig

Företag
Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg

Adress
Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg
Östra Hamngatan 31
41110 Göteborg

Kontorsadress
Östra Hamngatan 31

Jobbnummer
228321

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg: