Vass revisorsassistent till vårt kontor på Kungsgatan 8 i Stockh
Falköga Revision Redovisning & / Redovisningsekonomjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla redovisningsekonomjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Falköga Revision Redovisning & i Stockholm Vi skall vara bäst på engagemang och proaktivitet. Vi satsar därför stort på våra anställda och anställer bara medarbetare vi tror på som människor och yrkespersoner. Hos Falköga kan du räkna med att få göra skillnad. Nu söker vi dig som drömmer om en tjänst med mycket varierande arbetsuppgifter och ansvarsområden. Dina arbetsuppgifter kommer bestå av att revidera kundernas räkenskaper och förvaltning samt förbereda underlag för påskrivande av revisor. Vidare kommer du också självständigt få göra bokslut och årsredovisningar. Du kommer redan från start få en stor dos av eget ansvar och komma ut i hetluften i vårt spännande nätverk av kunder och samarbetspartners.
Har du arbetat några år på revisionsbyrå, har ett fantastiskt kundbemötande och kan ge våra kunder service i toppklass är du kanske den vi söker!
• Du har arbetat minst tre år på redovisnings- eller revisionsbyrå
• Du har en examen med inriktning mot redovisning eller revision
• Tidigare arbetslivserfarenheter från serviceyrken
• Du har en stor förståelse för hur digitaliseringen kommer underlätta för våra kunder
• Du har mycket goda kunskaper i svenska och gärna något annat språk
• Vill utveckla och förbättra vår organisation
Datorn som arbetsredskap har en central roll i ditt arbete och du bör därför ha fallenhet och intresse för den digitala utvecklingen. Erfarenhet av Sharepoint och Office 365 är starkt meriterande.
För att trivas och utvecklas hos oss tror vi att det är viktigt att du vill och kan etablera professionella kontakter samt är utåtriktad och har lätt för att samarbeta. Du trivs med att arbeta i högt tempo och att ha flera arbetsuppgifter parallellt varpå du har lätt för att anpassa dig till nya situationer. Ditt arbetssätt är noggrant men effektivt och du har en god kommunikativ förmåga.
Vi tror att du med vilja och engagemang kommer leda våra kunder mot en positiv förändring. Vi uppmuntrar snabb utveckling och erbjuder en miljö som kännetecknas av omväxlande och självständigt arbete som kräver engagemang och initiativförmåga med hög ansvarskänsla.
Att jobba på Falköga
Vi är ett snabbväxande företag och ligger i framkant gällande digitala lösningar för våra kunder. På Falköga är vi trötta på den gängse bilden av revisionsyrket och vi vill sätta press och utmana branschen med vår karismatiske VD Carl-Magnus Falk i spetsen.
För Falköga handlar allt om att proaktivt förbättra förutsättningarna för Sveriges entreprenörer.
Falköga grundades av auktoriserade revisorn Carl-Magnus Falk. Han har en mångårig och gedigen erfarenhet inom kvalificerad företagsrådgivning, redovisning och revision. Carl-Magnus brinnande engagemang för entreprenörer har bland annat lett fram till att han tagit fram den så kallade 3:12 Modellen, en modell som hjälper företagare att optimera sitt uttag av lön och utdelning. Vårt mål är att hjälpa entreprenörer att få ett skönare liv.
Nu vill Carl-Magnus tillsammans med sina medarbetare bygga en fullservicebyrå som verkligen gör skillnad.
Varaktighet, arbetstid
Tjänsten är tillsvidare, heltid, med 6 månaders provanställning, tillträde 1 december eller enl ö.k. Du kommer jobba i ett dynamiskt och glatt team i fräscha och anrika lokaler i kontorskomplexet KG10. Flextid och arbete hemifrån kan bli aktuellt.
Publiceringsdatum2018-09-12ErsättningLön enligt överenskommelse. Falköga har sex veckors semester, friskvårdsbidrag och pensionsavsättning. Bonussystem kan bli aktuellt.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-10-15
Ange följande referens när du ansöker: Revisorsassistent
KontaktChris Lundberg
chris@falkoga.comFöretagFalköga Revision Redovisning &
AdressFalköga Revision Redovisning &
Kungsgatan 8
11143 Stockholm
KontorsadressKungsgatan 8
Jobbnummer 4344139
Observera att sista ansökningsdag har passerat.