Vass chefsassistent!

Adecco Sweden AB / Administratörsjobb / Solna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Danderyd, Lidingö eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Danderyd, Lidingö eller i hela Sverige

Har du några års erfarenhet som chefsassistent samt erfarenhet av SAP? Då har vi på Adecco uppdraget för dig hos vår kund i Solna!

Hur ser din arbetsdag ut?
Som chefsassistent hos vår kund blir du erbjuden en självständig roll i en utmanande och internationell miljö där varje dag är den andra olik! Du kommer i första hand att assistera ekonomichefen, men även ge övrig personal inom ekonomi administrativ support. Denna support innefattar bl.a. sekretessbelagda och övriga administrativa arbetsuppgifter såsom mötes- och resebokning samt fakturering. Du kommer ansvara för att koordinera månads- och kvartalsmöten samt se till att vissa deadlines hålls.  Du kommer också att vara med på ledningsgruppsmöten och vara uppdaterad på vad som händer inom organisationen och gruppen så du kan sköta administrationen på effektivast möjliga sätt! Vissa resor förekommer i tjänsten. Uppdraget beräknas starta 7 januari till sista februari 2015.

Vem trivs här?
Du som har några års erfarenhet som chefsassistent, och gärna på internationellt bolag kommer snabbt att komma in i rollen. För att bemästra denna tjänst på så kort tid, ser vi också att den framgångsrika kandidaten har erfarenhet av SAP samt mycket goda kunskaper i Officepaketet, inkluderat Power Point och Excel. Som person är du stabil med hög arbetsmoral och integritet. Du som också är van att ta egna initiativ och att arbeta i en flexibel miljö kommer att trivas som handen in handsken!

Vad erbjuder vi?
Ett uppdrag på ett stort internationellt företag!

Tjänsten är ett konsultuppdrag där uppdraget startar den 7/1 2015, men rekryteringen ska vara klar omgående! Som konsult är du anställd i Adecco Sweden.

Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät.

Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.

Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag som höjs successivt med anställningstiden och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.

Adecco Office & HR förmedlar tjänster på olika nivåer inom områdena administration, HR, sälj- och marknad, Supply Chain m.fl. Vi har lång erfarenhet av branschen och har i många år hjälpt både små och stora företag med lyckade rekryteringar. Bland våra uppdragsgivare återfinns flera av de stora multinationella koncernerna, men också många innovativa mindre företag. Mer information om Adecco finns på www.adecco.se

Är du intresserad?
Då ska du ansöka så snart som möjligt. Tjänsten ska tillsättas omgående och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden.

Vid frågor angående registrering på hemsidan kontakta vår Kandidatsupport på tel: 08-598 980 10.

Välkommen att söka!

Publiceringsdatum
2014-12-17

Arbetstider och omfattning
Heltid Visstid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-01-16
Ansöker gör du genom att använda länken nedan.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Cilla Orban 08-59898154

Företag
Adecco Sweden AB

Adress
Adecco Sweden AB
Kungsgatan 60
10224 STOCKHOLM

Kontorsadress
Kungsgatan 60

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2104658

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB: