Varuplockare butik

Randstad AB / Backofficejobb / Örnsköldsvik
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla backofficejobb i Örnsköldsvik, Nordmaling, Kramfors, Bjurholm, Sollefteå eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Randstad AB i Örnsköldsvik, Kramfors, Sollefteå, Härnösand, Mark eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2023-09-18

Dina arbetsuppgifter
Vi behöver nu utöka vår studentpool i Örnsköldsvik. Har du en annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50% och vill dryga ut studentkassan? Önskar du dig en flexibel anställning som passar ett varierande skolschema där du kan arbeta ett morgonpass ett par gånger i veckan? Då kan det vara dig vi söker!

I ett av våra uppdrag hjälper du vår kund att se till att rätt varor ligger på rätt plats vid öppning av butiken. Det ställer krav på att du är en strukturerad person som har huvudet på skaft. Vi ser att du är en aktiv person eftersom du kommer stå och gå stora delar av ditt pass.

För att vara aktuell för detta uppdrag krävs att du är studerande alternativt har en annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50% (t.ex. student, idrottare eller eget företag), samt kunna uppvisa intyg på detta. Vi tror att du har en positiv inställning, ambitiös, alltid mån om att göra ditt bästa och ser lösningar istället för problem. Vidare kräver arbetet en prestigelös och flexibel inställning.

Vi ser gärna att du är tillgänglig för arbete minst två dagar per vecka där passen är belagda på vardagar ca 07.00-09.00. Vi lägger stor vikt vid flexibilitet eftersom vi kan behöva hjälp vid behov med kort varsel eller ändrade tider.

Uppdraget ingår i Randstads uthyrningsverksamhet vilket innebär att du som konsult är anställd av Randstad men arbetar hos en av våra kunder i Örnsköldsvik. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort.

Visa ditt intresse så snart som möjligt via länken (vi gör urval löpande och ansökningstiden är kort) men dock senast 2023-10-02 . Har du frågor kan du kontakta konsultchef Kosovare Buzuku, kosovare.buzuku@randstad.se eller 070 474 97 64.
För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Ansvarsområden
Uppackning av inkommande varor
Viss dokumentation

Kvalifikationer
För att vara aktuell för tjänsten behöver du:
Annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50% samt kunna visa intyg.
Svenska i läsförståelse, skrift och tal.
Ha möjlighet att jobba minst 2 pass i veckan

Som person ser vi gärna att du är:
flexibel
noggrann
lojal dina uppgifter
självdriven

Om företaget
På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential. Med närmare 600 000 anställda i 38 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster, med målsättningen att bli världens främsta och mest uppskattade partner på arbetsmarknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och företag att uppnå deras fulla potential. Vi kallar det Human Forward.

Ersättning
Timlön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-10-02
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "201449612".

Omfattning
Detta är ett deltidsjobb.

Arbetsgivare
Randstad AB (org.nr 556242-1718)

Arbetsplats
Randstad

Kontakt
Kosovare Buzuku
kosovare.buzuku@randstad.se
+4670 474 97 64

Jobbnummer
8120560

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Randstad AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Randstad AB: