Varuhuschef
Jula Postorder / Chefsjobb / Helsingborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla chefsjobb i Helsingborg,
Bjuv,
Åstorp,
Höganäs,
Landskrona eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Jula Postorder i Helsingborg,
Åstorp,
Malmö,
Göteborg,
Partille eller i
hela Sverige JULA POSTORDER AB är ett framgångsrikt och expansivt företag inom lågprishandel med varor för villa, fritid, hemmafixare, hantverkare, lantbruk och småindustri. Vi marknadsför oss bl a med Julakatalogen som kommer ut två gånger per år. Vi har för närvarande 23 st varuhus, men ytterligare 3 i Sverige och 4 i Norge innan utgången av 2008. Vi bedriver försäljning på
www.jula.se.Omsättningen är beräknad till 2,7 miljarder kr 2008 och vi sysselsätter ca 900 personer.
Till Julas nya varuhus i Hyllinge söker vi nu en varuhuschef.
Publiceringsdatum2008-03-03Dina arbetsuppgifterDu har det totala ansvaret för drift, produktivitet och resultat utifrån givna budgetramar. Arbete omfattar förutom själva butiksarbetet också personalledning, budgetering, resultatuppföljning samt genomförande av marknads- och säljplaner. Du blir lagledare för ca 30 anställda och svarar med dem för att vi lever upp till kundens krav. Ledarskap, entusiasm och servicekänsla är nyckelord.
Bakgrund:
Du bör ha marknadsekonomisk utbildning i botten, kompletterad med flera års erfarenhet från detaljhandel i ledande ställning med resultatansvar. Ett gediget tekniskt och praktiskt intresse är ett måste för att kunna leva med i Julas värld. Vi ser gärna sökande med bakgrund från dagligvaruhandeln.
Vi kan erbjuda dig goda utvecklingsmöjligheter i ett spännande företag som befinner sig i ett expansivt skede.
För rätt person är detta ett toppjobb inom ett av Sveriges medst intressanta handelsföretag.
Kontaktperson: Per-Eric Frost, 0511-24600
Anställningstyp/arbetstiderTills vidare
Heltid/Deltid
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2008-03-25
FöretagJULA Postorder
AdressJULA Postorder
Box 363
53224 Skara
Jobbnummer 149785
Observera att sista ansökningsdag har passerat.