Världsledande logistikföretag önskar rekrytera Accounting Superv

Avanzera Bemanning AB / Redovisningsekonomjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla redovisningsekonomjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Avanzera Bemanning AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Vårt uppdrag:

Vår kund är en av de världsledande leverantörerna inom logistiklösningar. Arbetsplatsen är vid företagets kontor i Kista. Denna tjänst som Accounting Supervisor för Danmark och Norge. Detta är en rekrytering och en tillsvidare anställning på heltid hos vår kund.

Tjänsten kan tillsättas omgående men viktigast är att du är rätt person. Hänsyn tas till eventuell uppsägningstid.

Publiceringsdatum
2016-07-12

Dina arbetsuppgifter
Som Accounting Supervisor kommer du att ingå i ett ekonomiteam om ca 5 personer, som sitter runtom i Norden. Din främsta uppgift är att sköta arbetsuppgifter relaterade till redovisningen, löpande bokföring, balansavstämningar, momsredovisning, årsbokslut, revision, årsredovisning, deklaration och formalia. Du ansvarar även för att säkerställa korrekta månatliga lönekörningar och löpande bokningar av reseräkningar från de övriga nordiska länderna. Du rapporterar till den Nordiska CFO'n.

Exempel på arbetsuppgifter:
• Redovisning
• Löpande bokföring
• Balansavstämningar
• Momsredovisning
• Årsbokslut
• Revision
• Årsredovisning
• Deklaration
• Lönekörningar och reseräkningar från de övriga nordiska länderna

Bakgrund
Vi söker dig som har högskoleutbildning inom ekonomi eller annan relevant utbildning, med minst 5 års erfarenhet av självständigt arbete inom redovisning eller revision. Du besitter goda kunskaper i Excel, talar svenska och engelska obehindrat. Har du erfarenhet från Oracle är detta meriterande då företaget kommer att gå över till detta i början av 2017. Har du dessutom erfarenhet att arbeta mot Norge samt Danmark så ses detta som meriterande men ej något krav.

Som person är du strukturerad, ansvarstagande, noggrann, prestigelös och självgående. Du gillar att arbeta självständigt och bidrar till en positiv stämning.

Sök redan idag! Då tillsättandet ska ske så snart som möjligt kommer vi att göra vårt urval löpande. Att ansöka tar bara en minut, fyll i dina personuppgifter och ladda upp ditt eget CV så är du en av våra kandidater till tjänsten. Välkommen med din ansökan!

Bemanning med personligt engagemang:

Genom vår uthyrnings- och rekryteringsverksamhet erbjuder vi personal inom Ekonomi, Administration, Sälj/Marknad, Logistik/Inköp och HR. Vår inriktning är kunnig och erfaren personal som snabbt kan sätta sig in i arbetsuppgifter och nya företag. Vår framgång bygger på ett personligt engagemang, lång erfarenhet och en konstant målsättning att överträffa dina förväntningar. Besök oss gärna på www.avanzera.se eller www.facebook.com/Avanzera

Varaktighet, arbetstid
Heltid tillsvidareanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-08-10
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 764
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Helena Elvin Guillemain 08-545 28 305

Företag
Avanzera Bemanning AB

Adress
Avanzera Bemanning AB
Box 853
10137 Stockholm

Kontorsadress
Box 853, Stockholm

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2952069

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Avanzera Bemanning AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Avanzera Bemanning AB: