Vårdkoordinator
Moment Psykologi AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Moment Psykologi AB i Stockholm,
Borlänge,
Karlstad,
Malmö,
Umeå eller i
hela Sverige Har du fokus på patientens bästa? Vill du vara med och bidra i en utvecklande och unik arbetsmiljö?
Moment Psykologi har sedan 2012 erbjudit barn och vuxna från hela Sverige tidiga insatser för psykisk hälsa. Genom vår specialistkompetens inom KBT, barn- och ungdomspsykologi, klinisk psykologi och neuropsykiatri hjälper vi människor. Våra kunder är framförallt kommuner, regioner och skolor.
För oss är det viktigt att arbeta jordade i våra värderingar. Vi engageras av att skapa skillnad, utveckla människor och tillsammans nå mätbara resultat. Vår verksamhet har en tydlig förankring i vetenskap och evidens.
Vår vision är att skapa hälsa, rädda liv och ge människor ökad livskvalitet samt erbjuda våra medarbetare en av Sveriges bästa arbetsplatser. Vi är ett företag med korta beslutsvägar och målstyrning i fokus.
Våra ledord är Utveckling, Vetenskaplig förankring och Kvalitet. Vi tror på kraften i en sund företagskultur och skapar förutsättningar för en unik arbetsmiljö med stora möjlighet att påverka, hög frihetsgrad, utvecklingsmöjligheter och en nära gemenskap. Arbetsmiljön hos oss präglas av glädje, engagemang och inflytande.
Vi finns idag i Stockholm och Malmö samt är ett 40-tal kompetenta och trevliga medarbetare, huvudsakligen psykologer.
Vi har haft en mycket stark och sund tillväxt under ett flertal år och blivit utsedda till Gasellföretag 2017, 2018, 2019 och 2020.
TJÄNSTEN, PERSONLIGA EGENSKAPER
Som vårdkoordinator och medicinsk sekreterare har du fokus på remisshantering, kallelser, produktionsplanering, och patientkontakt via telefon. Journalskrivning ingår till viss del. Du ansvarar för att leverera en hög kvalitet i våra administrativa moment inom vårt tjänsteområden Neuropsykiatriska utredningar. Arbetet ställer krav på noggrannhet, mycket god förmåga att organisera och strukturera arbetet samt förmåga att jobba med komplexa flöden. Att kunna skapa förtroende i patient och kundrelationer är en viktig egenskap. Du är uppgifts- och relationsorienterad och vill bidra i ditt medarbetarskap genom att vara generös, engagerad och prestigelös.
Publiceringsdatum2020-11-21KvalifikationerVi söker medicinsk sekreterare med erfarenhet av komplexa vårdflöden och vana vid att arbeta självständigt och strukturerat. Du har mycket goda kunskaper i svenska, i både i tal och skrift, och talar engelska flytande.
VI ERBJUDER DIG
Moment Psykologi är ett företag som ger dig möjlighet att utvecklas tillsammans med oss. Du får verka i en organisation med flertalet kollegor inom affärsstöd administration. Som medarbetare hos oss får du vara med och utveckla vår verksamhet med stort kundfokus och vår uppgift att erbjuda evidensbaserad vård som gör skillnad på riktigt.
MOTTAGNINGEN
Huvudarbetsplatsen ligger mitt emot Observatorielunden invid Odenplan. Resor till, och arbete på, våra andra mottagningar i Sthlm ingår vid behov. Lokalen är representativ. Arbetsgruppen består av psykologer, psykoterapeuter, psykiatriker, stab och ledning.
REKRYTERINGSPROCESS
Tjänsten är på 100%, tillträde snarast och senast januari 2021. Vi tillämpar 6 månaders provanställning. Vi rekryterar löpande så skicka gärna in din ansökan snarast. Vi ser fram emot att träffa dig!
Om du har frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta verksamhetschef Alexandra Arnberg på tfn 0702 -51 21 51.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2020-12-21
AdressMoment Psykologi AB
Drottninggatan, 99
11360 Stockholm
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "Vårdkoordinator Sthlm".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Moment Psykologi AB (org.nr 556821-2780)
Drottninggatan, 99 (
visa karta)
113 60 STOCKHOLM
Ansökan E-post:
rekrytering@momentpsykologi.se Arbetsplats Moment Psykologi
Jobbnummer 5456207
Observera att sista ansökningsdag har passerat.