Vårdbiträde/Undersköterska, sem.vikarier

Mjölby kommun, Mjölby kommun, Omsorgs- och socialförvaltningen / Undersköterskejobb / Mjölby
2009-02-06
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Vårdbiträde/Undersköterska, sem.vikarier" (publicerad 2010-02-05) ⬅️


Visa alla undersköterskejobb i Mjölby, Boxholm, Vadstena, Motala, Haninge eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Mjölby kommun, Mjölby kommun, Omsorgs- och socialförvaltningen i Mjölby

Publiceringsdatum
2009-02-06

Arbetsuppgifter
Inom Äldreomsorg och Stöd och service; barn, unga och vuxna med funktionsnedsättning.
Äldreomsorg Skänninge/Väderstad, Folkungagården, Änggården,
S:ta Ingrids väg 4A och 4B

Kvalifikationer
För att få vikariera som leg. sjuksköterska, arbetsterapeut eller sjukgymnast måste Du ha en svensk legitimation samt inneha körkort. För vikariat på övriga tjänster ser vi helst att Du har en vårdutbildning som kan godkännas av arbetsgivaren eller Barn och Fritidsprogrammet för viss verksamhet inom LSS. För vissa av tjänsterna erfordras körkort. Du kan söka semestervikariatet på nedan uppräknade enheter. Enhetschefen på respektive enhet lämnar information om sina enheter.

Arbetstider och omfattning
Allmän visstidsanställning, tillträde: 2009-06-22, upphör: 2009-08-16

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2009-03-09
Ansökan skickas till Änggården, Pia Tillmar, Villagatan 1, 596 33 Skänninge.
Mail: pti@mjolby.se
Ange följande referens när du ansöker: 12
Ansökan sker via företagets webbplats.

Kontakt
Pia Tillmar, 0142-85801

Företag
Mjölby kommun, Mjölby kommun, Omsorgs- och socialförvaltningen

Adress
Mjölby kommun, Mjölby kommun, Omsorgs- och socialförvaltningen
Burensköldsv. 11
59580 Mjölby

Jobbnummer
396320

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Mjölby kommun, Mjölby kommun, Omsorgs- och socialförvaltningen

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Mjölby kommun, Mjölby kommun, Omsorgs- och socialförvaltningen: