Vårdbiträde/undersköterska
Eveo AB / Vårdbiträdes- och personlig assistentsjobb / Haninge
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla vårdbiträdes- och personlig assistentsjobb i Haninge,
Ödeshög,
Hjo,
Vadstena,
Boxholm eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Eveo AB i Haninge,
Södertälje,
Huddinge,
Stockholm,
Sollentuna eller i
hela Sverige Kort beskrivning av företaget:
Eveo AB är ett mångkulturellt hemtjänstbolag som idag aktivt hanterar över 30 olika språk inom insatsorganisationen. Bolaget är godkänd hemtjänstutförare i 8 kommuner i Stockholms län. Eveo är dessutom godkänd att bedriva Dagverksamhet i Sollentuna. Eveo grundades 2009 av släkt och vänner har som verksamhetsidé att erbjuda personcentrerad hemtjänst med språklig och kulturell inriktning. Målet är leverera kvalitet genom en hög personalkontinuitet och språkligt anpassad hemtjänst. Eveo har kollektivavtal
Beskrivning av arbetsuppgifter:
Eveo söker undersköterska eller vårdbiträde till hemtjänstverksamheten i Haninge och Stockholm Söderort.
Beskrivning av kvalifikationer:
Minst 600 gymnasiepoäng omvårdnadskurser. Språkkunskaper är meriterande, främst Serbiska, Kroatiska och/eller bosniska. Polska. Bulgariska. Persiska. Likaså är körkort meriterande. Skall ha erfarenhet av att arbeta med äldre och funktionshindrade
Arbetsplats: Haninge och Stockholm Söderort
KONTAKTPERSONER
Funktion: Verksamhetschef
Namn: Nuran Yilmaz
E-postadress:
jobb@eveo.seTelefon: 08-55925003
Funktion: Gruppchef
Namn: Hazal Yesilgul
E-postadress:
jobb@eveo.seTelefon: 08-55925003
Varaktighet, arbetstid
Tillsvidare
Heltid
Anställningsformen är allmän visstid, 1 år. Bokas 2 veckor i taget Tillträde
Snarast
Publiceringsdatum2016-09-23ErsättningFast månads- vecko- eller timlön
Så ansöker duSkriftligt
Ansökan kan skickas till e-postadress:
jobb@eveo.seFöretagEveo AB
AdressEveo AB
Box 3127
11325 STOCKHOLM
KontorsadressVästmannagatan 68
Övriga kontaktuppgifterTelefonnummer: 08-55925003
E-postadress:
info@eveo.se Jobbnummer 3066678
Observera att sista ansökningsdag har passerat.