Vårdadministratör/ Läkarsekreterare
Region Jönköpings län / Administratörsjobb / Jönköping
2015-03-27
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Vårdadministratör/ Läkarsekreterare" (publicerad 2017-05-19) ⬅️
Visa alla administratörsjobb i Jönköping,
Aneby,
Habo,
Mullsjö,
Vaggeryd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Region Jönköpings län i Jönköping,
Aneby,
Habo,
Mullsjö,
Vaggeryd eller i
hela Sverige Ortoped- och reumatologkliniken/ortopedmottagningen, Länssjukhuset Ryhov
Omfattning
Heltid, vikariat med tillträde 2015-05-01 eller enligt överenskommelse tom 2015-12-31
Publiceringsdatum2015-03-27ArbetsuppgifterDu kommer att arbeta på ortopedmottagningen och i receptionen. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer främst bestå av journalskrivning, receptionsarbete samt övriga administrativa arbetsuppgifter. För att skapa en bättre arbetsmiljö arbetar vi med rotation mellan posthantering/remisser, receptionsarbete och journalskrivning.
Din kompetens
Vi söker dig som är utbildad vårdadministratör/läkarsekreterare med kodningsutbildning i DRG. Du bör ha lätt för att samarbeta, vara flexibel och snabbt kunna göra omprioriteringar i det dagliga arbetet. Vi värdesätter ett positivt förhållningssätt till både arbetskamrater och arbetsuppgifter. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.
Frågor och ansökan
Frgåor besvaras av administrativ enhetschef Catarina Norheim, telefon 036-321515. Facklig företrädare för Vision är Anne gynnerstedt, telefon 036-322068. Välkommen att söka jobbet via länken nedan. Sista ansökningsdag är 2015-04-10
Arbetstider och omfattningTidsbegränsad, 100%, Tillträde 2015-05-01 till 2015-12-31 -
ErsättningFast lön. Kollektivavtal finns.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2015-04-10
Ange följande referens när du ansöker: J745/15
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagRegion Jönköpings län
AdressRegion Jönköpings län
Husargatan 4
55111 Jönköping
KontorsadressHusargatan 4
Jobbnummer 2223748
Observera att sista ansökningsdag har passerat.