Vårdadministrativ sekreterare
Sahlgrenska Universitetssjukhuset, Medicin, Geriatrik och Akutmo / Administratörsjobb / Göteborg
2014-03-11
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Vårdadministrativ sekreterare" (publicerad 2014-04-22) ⬅️
Visa alla administratörsjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Sahlgrenska Universitetssjukhuset, Medicin, Geriatrik och Akutmo i Göteborg Västra Götalandsregionen
Sahlgrenska Universitetssjukhuset är en del av Västra Götalandsregionen.
Vi arbetar med allt från länssjukvård till högspecialiserad rikssjukvård. I fokus är en lättillgänglig och köfri vård med hög patientsäkerhet. Som medarbetare, forskare och student erbjuds du den stora organisationens rika valmöjligheter, många intressanta projekt med inriktning mot framtidens sjukvård samt en tydlig profil mot klinisk forskning.
Administrativ enhet
Medicinska sekreterare och Vårdadministrativa sekreterare inom verksamhetsområdet Medicin, Geriatrik, Akutmottagning Östra, Område 2, arbetar i arbetslag efter sektionsindelning och är organiserade i en egen administrativ enhet. Vi är cirka 35 medarbetare. Den administrativa enhetens uppdrag är att ge god administrativ service av hög kvalitet. Vår verksamhet är i ständig förändring. Vill du arbeta i ett positivt arbetsklimat med bra samarbete inom sekreterarkåren, hälsar vi dig välkommen till oss. Vi söker en vårdadministrativ sekreterare till sektion 353 som har inriktning mot hematologi och trombos.
Dina nya arbetsuppgifter
Du kommer att vara sekreterare till sektionschef och övriga läkare inom teamet Hematologi och Trombos. Det innebär bland annat ansvar för all administration kring sektionens läkare. I arbetet ingår att göra resebeställningar, ansvara för materialbeställningar och utföra journaldokumentation i Melior. Arbetet är omväxlande med många skiftande arbetsuppgifter och mycket kontakter.
Publiceringsdatum2014-03-11KvalifikationerVi söker dig som har vårddokumentationsutbildning. Krav för tjänsten är också att du har goda kunskaper i svenska språket och goda datorkunskaper. Erfarenhet av arbete i systemen Melior och ELVIS är meriterande.
Du är van vid att ta egna initiativ och organisera ditt arbete självständigt men har också god förmåga att arbeta i team. Stor vikt läggs vid att du är noggrann, kan ge ett gott bemötande och har service- och ansvarskänsla. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.
Välkommen med din ansökan!
Om Västra Götalandsregionen
Västra Götalandsregionen finns till för människorna i Västra Götaland. Vi ser till att det finns god hälso- och sjukvård för alla. Vi arbetar för en hållbar utveckling och tillväxt, bra miljö, förbättrad folkhälsa, ett rikt kulturliv och goda kommunikationer i hela Västra Götaland. Läs om våra gemensamma värderingar och Personalvision 2021 på
http://www.vgregion.se/PV2021Så ansöker duVästra Götalandsregionen ser helst att du registrerar din ansökan via rekryteringssystemet. Om du som sökande har frågor om den utannonserade tjänsten eller av särskilda och speciella skäl inte kan registrera dina uppgifter i ett offentligt system - kontakta kontaktperson för respektive annons.
Till bemannings- och rekryteringsföretag och till dig som är försäljare:
Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser. Västra Götalandsregionen har upphandlade avtal
Arbetstider och omfattning100%. Tillträde: Snarast eller enligt överenskommelse tillsvidareanställning
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2014-03-25
Ange följande referens när du ansöker: 2014/1394
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktEnhetschef Jeanette Hagman 031-343 40 74
Facklig kontaktVision, Karin Gustavsson 031-343 53 24
FöretagSahlgrenska Universitetssjukhuset, Medicin, Geriatrik och Akutmott. Östra
AdressSahlgrenska Universitetssjukhuset, Medicin, Geriatrik och Akutmott. Östra
HR-servicecenter, Torggatan 1 A
43135 Mölndal
Jobbnummer 1804097
Observera att sista ansökningsdag har passerat.