Van ekonomiassistent till spännande myndighet

Perido Skills AB / Ekonomiassistentjobb / Karlstad
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Karlstad, Hammarö, Forshaga, Grums, Kil eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Perido Skills AB i Karlstad, Kristinehamn, Nacka, Karlskoga, Mariestad eller i hela Sverige

Är du en initiativtagande ekonomiassistent som har goda kunskaper om redovisning? Önskar du bli en del av en växande organisation vars arbetsområde har en betydande roll för samhället? Tar du eget initiativ och gillar att arbeta mot deadlines? Då är det dig vi söker!

Publiceringsdatum
2016-02-01

Beskrivning
Perido söker nu en kunnig ekonomiassistent för ett uppdrag hos en av våra kunder. Kunden är en stor organisation som värderar kunskapsutveckling högt och som strävar efter att skapa ett hållbart och tryggt samhälle. De bedriver ett nära samarbete tillsammans med andra myndigheter, kommuner och landsting runt om i landet. Tjänsten är placerad på vår kunds kontor i centrala Karlstad, i närheten av ett naturskönt område.

I rollen som ekonomiassistent arbetar du med en rad olika uppgifter, den främsta tyngdpunken kommer dock att vara på kund- och leverantörskontra samt administration av fakturaärenden. Därför är det ett krav på att du har erfarenhet av ett faktura-/verksamhetssystem (ex. Visma/Agresso). Andra uppgifter som kan förekomma är bland annat bokföring, rese- och lönehandläggning och avstämningar av olika konton.

För att trivas i en roll som denna tror vi att du som arbetar effektivt men kan hålla en hög noggrannhet kommer att passa utmärkt. Du är även social av dig och kan klara av att hantera många kontaktytor genom att sätta service i främsta rummet och ha en tydlig kommunikation. Är det dig vi letar efter? Varmt välkommen att skicka in din ansökan redan idag!

Kravprofil för detta jobb
• Avslutad gymnasialutbildning
• Minst tre års erfarenhet av ekonomisk redovisning
• Trygg användare av något ekonomisystem (ex. Visma/Agresso)
• Arbetat med kund- och leverantörsreskontra
• Du uttrycker dig mycket väl i tal och skrift, även engelska

Meriterande

• Erfarenhet av rese- och lönehandläggning

Tjänstens omfattning och tillträde
Heltid. Tillträde omgående fram till 2016-09-30 med möjligheter till förlängning på 6 månader.

Så ansöker du
Skicka din ansökan med bifogat CV via e-post till rekrytering@perido.se snarast då urvalet kommer att ske löpande. Ange referensnummer 13039ML i ärenderaden.

På intervju hos oss avslöjar vi namnet på kundföretaget och berättar mer om tjänsten. Om du har någon akut fråga kan du mejla vår frågemejl ( fraga@perido.se ), du får svar vardagar inom 24 timmar. Så länge annonsen finns på vår hemsida är tjänsten sökbar.

Referensnummer för detta jobb
13039ML

Perido

Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag. Vår vision är att alla trivs och är engagerade på jobbet. Det inkluderar våra medarbetare, våra kunder och våra kandidater. Vi tycker om att arbeta med människor och vi har lång erfarenhet av att hjälpa organisationer med kompetensförsörjning och att hjälpa människor att hitta spännande karriärvägar.

Kontaktuppgifter för detta jobb
E-post ansökan: rekrytering@perido.se

Övriga frågor: fraga@perido.se

Varaktighet, arbetstid
Visstidsanställning 6 månader eller längre
Heltid

Ersättning
Fast månads- vecko- eller timlön

Så ansöker du
Ange följande referens när du ansöker: 13039
Ansökan kan skickas till e-postadress: rekrytering@perido.se

Företag
Perido Skills AB

Adress
Perido Skills AB
Stora Nygatan 27
11127 STOCKHOLM

Övriga kontaktuppgifter
Telefonnummer: 08-545 168 80
E-postadress: rekrytering@perido.se

Jobbnummer
2647079

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Perido Skills AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Perido Skills AB: