Välbetald tjänst inom administration och kundsupport sökes till

Work International / Butikssäljarjobb / Ospecificerad arbetsort
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Ospecificerad arbetsort eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Work International i Ospecificerad arbetsort

Har du erfarenhet inom administration och support sedan tidigareoch vill ta ett internationellt kliv? Trött påregn och rusk i Sverige? Redo för ett äventyr utomlands?

Då ska dusöka till vårt internationella team med nordisk bakgrundpå Malta!

Sök utan CV idag!Passa på att anmäl dig till vårt kostnadsfria webbinarie den 6 oktober kl 14:00https://bit.ly/2NaaoSs

Vi växer och söker nu ytterligare en kundsupportmedarbetare till vårt kontor på Malta.

Som medarbetare på vår kundsupport kommer du att finnas tillgänglig för våra kunder över telefon och via mejl och svara på deras frågor gällande företagsregistreringar. Arbetet är måndag till fredag, 9-18.00 utan övertid. Kontoret ligger centralt mitt i Malta och tillsammans har vi anställda mycket gemensamma aktiviteter och utflykter.

För att trivas i rollenser vi gärna att du har tidigare erfarenhet av administrativt arbete, trivs med att ha många bollar i luften samtidigt och är noggrann i ditt arbete. Viktigt är också att du kan se en framtid på Malta och inom företaget. Vi värdesätter självständigt arbete och förväntar oss stort engagemang och hårt arbete från ditt håll. I gengäld ger vi dig en konkurrenskraftig lön och goda förmåner. Du får tillgång till utbildning och coaching så att du ska ha de bästa förutsättningarna att nå våra förväntningar och dina mål.

Självklart kommer vi att hjälpa dig tillrätta med boende och kontakter så att du ska få en bra start och trivas här. Du kommer att få provjobba en vecka här på Malta för att båda parter ska få känna efter innan vi tar något beslut.

Intresserad och vill veta mer?Kontakta Projektledare Viktor strömberg, via viktor@workinternational.se eller +46 73 366 33 97

Uppdragsgivaren är en av Europas ledande leverantörer av företagsetablering med tillhörande företagstjänster. Vi är även en registrerad partner till Companies House. Vårt team bestående av jurister, advokater och företagsexperter erbjuder kunder kostnadseffektiva och förmånliga lösningar vid hjälp av planering och upprättande av företagsstrukturer, företagsformer, etableringar och varumärkesskydd. Våra kunder kommer från alla yrkesgrupper och sektorer och består av allt från framgångsrika investerare och företags grundare till småskaliga hantverkare och konsulter. Med kontor i Stockholm, London, Barcelona och Malta registrerar vi över 3 000 företag per år världen över.

Fördelar med att bo och arbeta på Malta

• Sol309 dagar om året
• Låginkomstskatt
• EU-land
• Lågalevnadskostnader jämfört med Sverige
• Direktflygmed bla. Ryanair och Norwegian, samt charterflyg under
sommarhalvåret

Om St Julians

• Det centralaste området för företag och uteliv med strand mitt i stan
• Utgångspunkten för attraktivt boende och möjligheten till internationella nätverk

Krav på sökande

• Utmärkt skrivförmåga.
• Hantera många bollar i luften, arbeta fritt och ta egna initiativoch arbeta under press.
• Strävar efter att utvecklas i rollen

Utbildning ingår i tjänsten.

Publiceringsdatum
2018-10-01

Dina arbetsuppgifter
• Vara en pålitlig huvudsaklig kontaktperson till våra befintliga kunder.
• Ta hand om och svara på våra kunders frågor på ett mästerligt sätt.
• Ha full översikt över kundernas önskemål samt arbeta proaktivt för att förbättra relationen med våra befintliga kunder.
• Arbeta självständigt med ett gemensamt mål om att stärka avdelningen i stort.

Ersättning

Vierbjuder en stabil arbetsmiljö med härlig gemenskap bland
kollegor från hela världen där de två arbetsspråken är Svenska och Engelska, samt ett attraktivt ersättningspaket

med många förmåner så som:

• Attraktivlön
• Företagslägenhet
• Roligaföretagsaktiviteter med kollegorna

Erfarenhet från tidigare arbete inom Administration och supportär ett stort plus.. Du vill ta det första steget internationellt och påbörja din nya karriär.

Du arbetar måndag till fredag09-17.

Söker du detta jobb skall du ha för avsikt att stanna på Maltai minst ett 12 månader, men gärna längre.

Här råder det en utpräglad servicekultur och vardagen kantas avroliga aktiviteter, nära samarbeten med kollegor från hela världensamt en fritid som är aktiv med solen i fokus!

Du får utbildning på plats. Ansök idag för att få mer information om den utannonserade tjänsten.

Vi är även med dig under de tre första veckorna som du är på din nya arbetsplats. För att kunna svara på frågor och se till att du kommer bra på plats.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-03-20
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Fredrik Frisberg hr@workinternational.se +46728715823

Företag
Work International

Adress
Work International
Jungfrugatan 6
11444 Stockholm

Kontorsadress
Jungfrugatan 6, Stockholm

Jobbnummer
4376467

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Work International

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Work International: