Vaktmästare/orderhantering med omgående start

Arena Personal Sverige AB / Inköpar- och marknadsjobb / Täby
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Täby, Vallentuna, Upplands Väsby, Danderyd, Sollentuna eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Arena Personal Sverige AB i Täby, Vallentuna, Upplands Väsby, Danderyd, Sollentuna eller i hela Sverige

Om tjänsten
Aleris Medilab är ett laboratoriemedicinskt centrum för den svenska hälso- och sjukvården och är en av Sveriges största leverantörer av laboratoriemedicinska tjänster inom klinisk kemi, immunologi, mikrobiologi samt patologi/cytologi. De arbetar till stor del på uppdrag av Stockholms läns landsting.

Nu söker vi en person som kan börja jobba omgående och fram t.o.m. vecka 31. Tjänsten är en kombitjänst där man både jobbar som vaktmästare och med orderhantering. Som vaktmästare kommer du att vara allmänt behjälplig i huset med enklare fastighetsrelaterade uppgifter såsom att byta lampor, enklare reparationer, sophantering m.m.

På ordersidan kommer du att hantera beställningar som kommer in via webshoppen, mejl och telefon. Du skriver ut fraktsedlar, plocklistor, tar mått och vikt på paket och ställer det på en pall för utgående leverans.

Din profil
Vi söker dig som inte har tummen mitt i handen, har en nyfiken attityd, inte är rädd för att fråga om det är något du inte kan, samt har en hög servicenivå både mot kollegor i huset och kunder. Körkort B är ett krav. Vi lägger stort vikt vid personligeheten för denna tjänst.

Start: omgående t.o.m. vecka 31.
Arbetstider: 8.00 - 16.30, 30 min lunch

Vi erbjuder
Vi matchar de bästa medarbetarna till rätt företag och uppdrag. Att vara extern medarbetare hos oss passar dig som på minsta möjliga tid vill skaffa dig mesta möjliga erfarenhet. Vi ger dig chansen att arbeta på attraktiva arbetsplatser där du utvecklar din kompetens.
Du har nära kontakt med din personalansvarige som stöttar dig och fungerar som ditt bollplank för att du ska lyckas i dina uppdrag. För oss är det viktigt att du trivs och mår bra. Självklart har vi som auktoriserat bemanningsföretag kollektivavtal och försäkringar för din anställningstrygghet.
Vi värdesätter en jämn köns- och åldersfördelning samt etnisk och kulturell mångfald. Det skapar trivsel och kvalitet för våra kunder och dig som anställd.
Vi erbjuder tjänster inom olika områden och på olika nivåer. Hos oss har du chans att utvecklas genom varierande typer av uppdrag hos våra kunder. Du får flexibla arbetsförhållanden och -tider. Som extern medarbetare har du möjlighet att lära känna olika arbetsgivare och medarbetare, se nya arbetssätt och processer, arbeta i flera system och därmed bredda din kompetens och samla erfarenhet. Du får även viktiga kontakter ute på olika arbetsplatser och detta nätverk kan vara till stor hjälp längre fram i din karriär. Samtidigt står vi bakom dig och ger stöd när det är nödvändigt! Många av våra medarbetare får anställning hos våra kunder efter genomfört uppdrag.


Om verksamheten
Vi har ett personligt engagemang och anstränger oss alltid för att ordna saker på bästa sätt. Vi försöker hitta uppdrag som passar dig som medarbetare så att du hela tiden utvecklas för då vet vi att du trivs och gör ett bra jobb! Vi agerar professionellt i alla lägen och har gedigen kompetens i bolaget. Du som medarbetare får därför trygghet och en kompetent arbetsgivare. Våra Konsultchefer arbetar från början till slut med kunder och medarbetare i hela bemanningsprocessen vilket gör att vi har en nära kontakt och vet vad som är på gång och aktuellt för dig för tillfället.


Ansökan
Tre enkla steg till ditt nya jobb:
1. Du ansöker genom att klicka på "ansök här" eller "ansök via extern webbplats".
2. Du kommer då till Arena Personals hemsida. Klicka på "Sök jobbet" och fyll i dina kontaktuppgifter och bifoga sen ditt CV och personliga brev. Hela ansökningsprocessen tar max några minuter.
3. Vi behandlar alla ansökningar vartefter de kommer in så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag - vänta därför inte med att söka jobbet. Vi tar inte emot ansökningar via e-post. Varmt välkommen med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillfälligt arbete, 11 dagar - 3 månader

Publiceringsdatum
2018-05-03

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-05-10
Ange följande referens när du ansöker: 5916
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Louisa Björklund louisa.bjorklund@arenapersonal.com 0734205513

Företag
Arena Personal Sverige AB

Adress
Arena Personal Sverige AB
Fleminggatan 7
10425 Stockholm

Kontorsadress
Fleminggatan 7

Jobbnummer
4122197

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Arena Personal Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Arena Personal Sverige AB: