VA administratör

Vivab / Ekonomiassistentjobb / Falkenberg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Falkenberg, Varberg, Halmstad, Laholm, Båstad eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Vivab i Falkenberg, Varberg eller i hela Sverige

Vatten & Miljö i Väst AB (VIVAB) ansvarar för vatten, avlopp och avfallshantering i Varbergs och Falkenbergs kommuner. Med 160 anställda och en omsättning på 350 miljoner kronor driver VIVAB en verksamhet som berör runt 100 000 personer och utgör därmed ett av landets större vatten- och avfallsföretag.
Gå gärna in på www.vivab.info och läs mer om vad som är på gång hos oss.

Administratör sökes!

Nu söker vi en VA-administratör till vår avdelning Produktion VA. Avdelningen ansvarar för drift och underhåll av vattenverk, avloppsreningsverk samt ledningsnätet. Tjänsten är placerad på vårt huvudkontor i Falkenberg. En utmanande och spännande roll i en organisation med driv och engagemang. Vi tror på medarbetaren och erbjuder kompetensförsörjning, frihet att växa och ta stort eget ansvar. Du tycker om att arbeta brett och självständigt och trivs med att tillhöra ett team där du bidrar med positiv energi.




Publiceringsdatum
2016-11-14

Arbetsuppgifter
I rollen som VA-administratör är din uppgift att ge VA-chefen och dennes avdelning stöd i administrativa och samordnande frågor. I arbetsuppgifterna ingår att sammankalla och organisera möten, föra protokoll, boka konferenser och lokaler, uppdatera verksamhetsinformation såsom organisationsscheman, beredskapslistor och kundinformationsmaterial. Ekonomiadministration i form av att kontera fakturor samt debitering av utförda VA-tjänster och hyror.
I rollen ingår även att komplettera vårt VA-lager samt att sköta diverse inköp.



Kvalifikationer
Profil
Vi tror på människors förmåga. På VIVAB får du frihet att lösa uppgiften och ansvar för att bidra till ett gott resultat i vår verksamhet. Vi söker dig i första hand som har minst tre års erfarenhet som administrativ assistent eller liknande, en gymnasiekompetens gärna inom ekonomi/administration.
Du har goda kunskaper i Office-paketet och kan med lätthet uttrycka dig korrekt på svenska i tal och skrift. Du är van att arbeta med flera olika administrativa uppgifter samt fakturahantering. Du har tidigare erfarenhet av liknande arbete och det är meriterande om du varit inom offentlig organisation. B-körkort är ett krav.
Som person är du strukturerad, social och ansvarstagande. Du är också utåtriktad och trivs med att ha många kontaktytor. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet.


ÖVRIGT
OBS! Vi undanber oss alla erbjudanden om ytterligare annonsering både i tryck och digitalt.

Varaktighet, arbetstid
Heltid. Tillsvidareanställning

Ersättning
Enligt avtal.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-12-05
Ange följande referens när du ansöker: A626433
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Petra Rissmann petra.rissmann@vivab.info 0757-27 41 80

Företag
Vivab

Adress
Vivab
Box 110
31122 Falkenberg

Kontorsadress
31122 Falkenberg

Jobbnummer
3158352

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Vivab

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Vivab: