Utvecklande tjänst som Inköpare

Säkra Larm i Sverige AB / Inköpar- och marknadsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Säkra Larm i Sverige AB i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige

Är du i början av din inköpskarriär och vill komma in i ett spännande och snabbfotat bolag som är i framkant i sin bransch? Är redo för att utveckla företagets inköp och lagerhantering? Då är kanske rollen som Inköp & Lageransvarig hos oss är den perfekta utmaningen för dig!

SÄKRA LARM är ett av Sverige största larmbolag och har funnits på marknaden sedan 2003.

Vi levererar smarta larmlösningar, skydd mot vattenskador, kameraövervakning och larmuppkoppling med kundens behov i fokus.

Säkra Larm finns idag på 14 orter runt om i landet och fortsätter att växa.

Bolaget blev 2014 samt 2015 utsett till DI gasellföretag.

Vi arbetar i en positiv miljö med glada och ambitiösa medarbetare. Företaget består av drivna människor som sprider positiv energi, vi gillar att jobba hårt för att uppnå våra mål samtidigt som vi har roligt på jobbet.

Vad gör du på dagarna?

I rollen som Inköpare på Säkra Larm kommer du ansvara för företagets inköp och lagerhantering. Du blir en nyckelspelare och erbjuds att förändra och forma en viktig roll i en platt organisation på ett bolag med härlig stämning. Tjänsten är placerad på vårt huvudkontor i Mölndal. Du kommer ansvara för att skapa och utveckla goda rutiner för företagets inköp och lagerhantering. På ditt ansvar ligger bland annat att sköta löpande inköp och logistik, hålla koll på ingående/utgående lager, förhandla avtal med leverantörer, analysera inköpsmönster samt styra upp inköpsrutiner och sätta policys.

Vem är du?

För att trivas tror vi att du gillar att jobba i en verksamhet som präglas av utveckling och framåtanda. Du kommer självständigt driva ditt dagliga arbete, ta stort ansvar för att utveckla och komma med egna idéer på förändringar/förbättringar. Genom god planering och struktur skapar du goda rutiner och arbetssätt. Då arbetet innefattar kontakt med olika leverantörer och interna avdelningar behöver du vara social och trygg med att kommunicera i både tal och skrift.

Vad är dina erfarenheter?

Vi ser helst att du jobbat i en liknande tjänst i minst 1 år och att du i grunden har en eftergymnasial utbildning inom inköp eller likvärdigt. Visma och Officepaketet kan du lika bra som födelsedatumen på din familj. Den mesta kommunikationen sker på svenska vilket förutsätter att du både pratar och skriver flytande men ibland krävs det även att du använder dina goda kunskaper i engelska i både tal och skrift.

Vi erbjuder dig:

Du kommer att vara en del av ett företag där vi utmanar oss själva för att skapa ett bättre företag för både anställda och kunder. Du erbjuds en plats i en platt organisation med goda värderingar, hög entreprenörsanda och en stark vilja att lyckas. Vi är stolta över att kunna erbjuda våra medarbetare stora utvecklingsmöjligheter i en spännande arbetsmiljö.

Ansökan: Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden gått ut, så vänta inte med att skicka in din ansökan!

Vi tar inte emot några ansökningar via mail i enlighet med GDPR men vid frågor kontakta rekryteringschef (mailto:ted.jokiniemi@sakralarm.se)

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Publiceringsdatum
2020-01-08

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2020-02-01
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Säkra Larm i Sverige AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Säkra Larm i Sverige AB (org.nr 556648-2260), http://www.sakralarm.se

Arbetsplats
Säkra Larm

Jobbnummer
5030746

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Säkra Larm i Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Säkra Larm i Sverige AB: