Utvecklande roll som Speditör och Orderadministratör

SJR / Inköpar- och marknadsjobb / Partille
2019-01-21
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Utvecklande roll som Speditör och Orderadministratör" (publicerad 2019-04-04) ⬅️


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Partille, Göteborg, Lerum, Mölndal, Härryda eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos SJR i Partille, Göteborg, Mölndal, Härryda, Kungälv eller i hela Sverige

För ett uppdrag hos vår kund söker vi nu dig som dig som vill arbeta med spedition och orderadministration. Tjänsten är bred och varierande och du kommer ingå i ett trevligt team. Detta är ett konsultuppdrag på 6 månader och du kommer arbeta hos vår kund i Partille.

Tjänstebeskrivning
Som Speditör och Orderadministratör kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter inom orderläggning, fakturering, utfärdande av transportdokument, leveransbevakning och bokning av transporter. Arbetsuppgifterna består även av löpande kundkontakt där du besvarar frågor via mail och telefon rörande pris, lagerstatus, leveranstid. Vidare har du daglig kommunikation med övriga avdelningar på företaget så som ekonomi, inköp, produktion och lager.

Lämplig bakgrund
Vi söker dig som har 1-2 års erfarenhet från likande arbetsuppgifter sedan tidigare. Du är en van användare av Officepaketet, främst Excel och har du erfarenhet av Dynamics är detta meriterande. Då företaget arbetar med internationella kunder är det viktigt att du utöver svenska även behärskar engelska i både tal och skrift.

För att trivas i tjänsten tror vi att du är en serviceminded person som sätter kunden i fokus. På avdelningen arbetar de i team och det är viktigt att du trivs att samarbeta och hjälpas åt samtidigt som du har en förmåga att arbeta självständigt. Vidare behöver du vara en ansvarstagande och kommunikativ person med en god strukturförmåga. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet.

Övrig information
Ovanstående är ett konsultuppdrag med anställning hos SJR.?Anmäl ditt intresse för tjänsten snarast då urval och intervjuer kommer att ske löpande. Om du har frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Tomas Bogren på tel. 031 - 333 54 84.

Konsult hos SJR
Du drivs av att utvecklas och inspireras av nya utmaningar och miljöer. Du har en förmåga och känsla för att verka i olika verksamheter och grupper. Vi arbetar i nära samarbete med dig och är lyhörda för dina önskade utmaningar. Tillsammans med vårt goda renommé och varumärke samt med våra framgångsrika kunder kan vi matcha rätt uppdrag för dig och stödja dig i din önskade karriär.

Publiceringsdatum
2019-01-21

Om företaget
SJR in Sweden (SJR) är ett av Sveriges ledande rekryterings- och konsultföretag och har sedan 1993 byggt upp ett brett kontaktnät i näringslivet inom denna sektor. Personlig service och kvalitet är utmärkande för SJR. Vi är idag ca 550 anställda och har kontor i Stockholm, Malmö, Göteborg och Helsingborg. Vår främsta resurs är vår personal och vår vision är att vara förstahandsvalet för ekonomer som vill byta arbete och för företag som behöver personalresurser inom Ekonomi och Bank & Finans. SJR är noterat på First North. Vi hjälper våra kunder att tillsätta tjänster på chef-, specialist- och assistentnivå.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-02-10
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Tomas Bogren tomas.bogren@sjr.se

Företag
SJR

Adress
SJR
Kungsgatan 48 B
41115 Göteborg

Kontorsadress
Kungsgatan 48 B, Göteborg

Jobbnummer
4566782

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från SJR

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos SJR: