Utvecklande roll som ekonomiassistent

SJR / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos SJR i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

SJR söker just nu en ekonomiassistent som främst kommer att arbeta med leverantörsreskontra. Vår kund är ledande i Norden inom lösningar för värme- och tappvattensystem. Tjänsten är ett konsultuppdrag på 6 månader med stor chans till överrekrytering till kund. Kunden sitter i Bromma.

Tjänstebeskrivning?
I rollen som Ekonomiassistent kommer du huvudsakligen att arbeta med:

• Scanning av leverantörsreskontra och viss kontering

• Skickar ut för attest

• Avstämning med banker och kunder

• Tolkning av leverantörsfakturor

Lämplig bakgrund
Vi söker dig som har en ekonomisk utbildning och tidigare erfarenhet av liknande uppgifter på en ekonomiavdelning. Som person är du noggrann,strukturerad och ansvarstagande. Du är hängiven i ditt arbete och ger det lilla extra.Du har en mycket god kommunikativ förmåga och fungerar utmärkt såväl i grupp som i självständigt arbete.

Viktig information
Ovanstående är ett konsultuppdrag hos SJR med start omgående, och som pågår 6 månader med möjlighet till överrekrytering till kund. Tjänsten är på heltid och arbetstiderna är dagtid. Anmäl ditt intresse för tjänsten snarast då urval och intervjuer kommer att ske löpande. Om du har frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta rekryteringskonsult Emma Levin,076-647 16 65

Konsult hos SJR

Du drivs av att utvecklas och inspireras av nya utmaningar och miljöer. Du har en förmåga och känsla för att verka i olika verksamheter och grupper. Vi arbetar i nära samarbete med dig och är lyhörda för dina önskade utmaningar. Tillsammans med vårt goda renommé och varumärke samt med våra framgångsrika kunder kan vi matcha rätt uppdrag för dig och stödja dig i din önskade karriär.

Publiceringsdatum
2018-03-20

Om företaget
SJR in Scandinavia (SJR) är ett av Sveriges ledande rekryterings- och konsultföretag och har sedan 1993 byggt upp ett brett kontaktnät i näringslivet inom denna sektor. Personlig service och kvalitet är utmärkande för SJR. Vi är idag ca 550 anställda och har kontor i Stockholm, Malmö, Göteborg och Helsingborg. Vår främsta resurs är vår personal och vår vision är att vara förstahandsvalet för ekonomer som vill byta arbete och för företag som behöver personalresurser inom Ekonomi och Bank & Finans. SJR är noterat på First North. Vi hjälper våra kunder att tillsätta tjänster på chef-, specialist- och assistentnivå. SJR arbetar med uppdrag till privata näringslivet, myndigheter och statliga bolag.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-09-06
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Emma Levin emma.levin@sjr.se Telefonnummer: 08-407 55 70

Företag
SJR

Adress
SJR
Humlegårdsgatan 20
11446 Stockholm

Kontorsadress
Humlegårdsgatan 20, Stockholm

Jobbnummer
4031999

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från SJR

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos SJR: