Utveckla dina kunskaper inom kundservice hos oss på Releasy!
Releasy Customer Management AB / Kundservicejobb / Borlänge
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kundservicejobb i Borlänge,
Falun,
Gagnef,
Säter,
Leksand eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Releasy Customer Management AB i Borlänge,
Malung-Sälen,
Gävle,
Västerås,
Örebro eller i
hela Sverige Har du jobbat inom service och känner att du vill fylla på din verktygslåda inom kundservice? Är utbildning, coaching och uppsatta mål något du strävar efter på din arbetsplats? Då har du kommit rätt! Releasy i Borlänge har det senaste året gått från150 till 300 glada anställda och vi fortsätter att utöka vårat team!
Vi söker dig som har ett intresse för att hjälpa människor och som alltid strävar mot högsta möjliga kundnöjdhet.
Som kundservicemedarbetare hos Releasy är du företagets ansikte och röst utåt. För att bli framgångsrik i rollen är det viktigt att du har ett driv och engagemang i kombination med en stark ansvarskänsla. Du drivs av att vilja arbeta målinriktat och åstadkomma resultat. Som person är du snabblärd och vill alltid göra ditt bästa. Då vi är ett företag som ständigt utvecklas, ser vi gärna att du är flexibel, anpassningsbar och trivs i en föränderlig miljö.
Rollen innebär vidare att du har en god datorvana och kan kommunicera på ett professionellt och välformulerat sätt i både tal och skrift på svenska och engelska. Tidigare erfarenhet inom service och försäljning är meriterande.
Publiceringsdatum2021-06-07Arbetsuppgifter• Hantera kunder via telefon, chatt och mejl samt sociala medier.
• Du ska på bästa tänkbara sätt lösa kundens ärende och leverera vårt motto "den bästa kundupplevelsen".
•
Vara en bra och stöttande arbetskollega!
Hos oss får du möjlighet att utvecklas!
Genom våra interna utbildningar och vår karriärtrappa har du möjlighet att utvecklas i din kompetens och lära dig nya arbetsuppgifter. Karriärtrappan är ett sätt för dig som kundtjänstmedarbetare att växa och göra karriär inom kundtjänst. Vi vill belöna våra medarbetare och ju högre upp man kommer i karriärtrappan desto fler utbildningar och förmåner tillkommer. Vidare ges coachning och kontinuerlig feedback av din Teamledare för fortsatt utveckling.
• *
Vi kan erbjuda arbete på distans efter vissa uppnådda kriterier.
Arbetstider
Vi har öppet alla dagar och året runt och därav kommer du att arbeta med schemaläggning dagtid, kvällstid och helger.
Lön och anställningsgrad
Månadslön enligt kollektivavtal.
• Anställningsgrad: 75%-100 %
Ansökan och tillsättningsdatum
Är du rätt person för oss?
Sök redan idag, rekrytering sker löpande. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag 2021-06-20. Vid frågor om tjänsten, kontakta gärna Rekryterare Christina Boge på
christina.boge@releasy.se eller Johanna Davidsson Drakou på
johanna.davidsson.drakou@releasy.se•
Vi på Releasy Customer Management är ett team som arbetar med att utveckla våra uppdragsgivares kundrelationer och stärka deras försäljning. Vårt fokus på våra medarbetare och innovativa lösningar har gjort oss till en av Sveriges mest framgångsrika kundserviceorganisationer. Våra kontor finns i Barcelona, Borås, Borlänge, Linköping och Stockholm. Vi arbetar med att skapa den bästa kundupplevelsen oavsett kanal. Vi skapar tusentals relationer...en i taget! Vi är kollektivavtalsanslutna och tror på trygga anställningar, mångfald och arbetsglädje.
Varaktighet, arbetstid
• -
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2021-06-20
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagReleasy Customer Management AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Releasy Customer Management AB (org.nr 556754-2633)
Arbetsplats Releasy
Jobbnummer 5793343
Observera att sista ansökningsdag har passerat.