Utrullningskoordinator till Axfood
Bravura Sverige AB / Datajobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla datajobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Om Bravura:
Vi på Bravura jobbar med bemanning och rekrytering. Hos oss finns möjligheter för dig som vill ta nästa steg i karriären. Välkommen att hitta ditt drömjobb genom oss - som konsult eller rekryterad.
Publiceringsdatum2024-07-08Om tjänstenDet här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i minst 9 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Axfood. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget.
Om företagetAxfood är en av de största aktörerna inom dagligvaruhandeln med butiker som Hemköp och Willys. IT-organisationen består i dagsläget av 200 anställda fördelade på utveckling och leverans. Axfood är ett bolag som ligger långt fram i tekniken. De utmanar ständigt för att ligga i framkant gällande digitalisering och för att ha marknadens nöjdaste kunder.
Dina arbetsuppgifterI rollen som utrullningskoordinator kommer du att spela en central roll i övergången till Axfoods nya butikssystem där du fungerar som huvudlänken mellan IT-teamet och butikerna. Du kommer att hantera detaljerad planering för utrullningen, inklusive att kommunicera kommande tekniska ändringar och uppdateringar till enskilda butiker. Genom att säkerställa att butikerna är väl förberedda och informerade, stödjer du dem i alla faser av projektet. Din roll inkluderar även att samla in och vidarebefordra feedback från butikerna till IT-teamet. Detta innebär att du snabbt identifierar och adresserar problem som uppstår, vilket säkerställer att alla butiker anpassar sig effektivt till det nya systemet.
Du arbetar tätt med förändringsledare, butikschefer och processpecialister för att stödja deras arbete och ge dem den information de behöver. Dokumentation av alla steg i utrullningen, inklusive lösningar och förbättringsförslag, ingår också i dina ansvarsområden. Genom att agera snabbt vid problem och koordinera med både IT-teamet och butikspersonal hjälper du till att minimera driftstopp och förseningar, vilket är avgörande för projektets framgång.
Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:
• Avslutad gymnasial utbildning, meriterande med IT-utbildning
• Ett intresse för IT och teknik
• Meriterande med erfarenhet av en koordinerande roll
• Meriterande med erfarenhet av att jobba i en matbutik
• Du uttrycker dig väl i tal och skrift på svenska
För att trivas i rollen tror vi att du är en strukturerad och noggrann person som är duktig på att prioritera. Du är ansvarstagande och för dig är det naturligt att kunna driva ditt arbete framåt. Vidare är du prestigelös, positiv och öppen för att ta dig an nya och varierade arbetsuppgifter. I rollen ger du support både genom telefon och mejl varav du som person känner dig trygg med att ta kontakt och kommunicera med nya människor. Därtill bör du trivas med att arbeta i grupp samt att lösa problem, både självständigt såväl som i grupp.
Övrig information:
Start: Omgående
Plats: Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här
Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport via mail,
info@bravura.se eller telefon 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Ersättning Enligt överenskommelse.
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2024-07-26
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)
Arbetsplats Bravura
Kontakt Navid Parsa
navid.parsa@bravura.se 08-40024050 Jobbnummer 8792050
Observera att sista ansökningsdag har passerat.