Utredare/Utvecklare, Omsorgsförvaltningen

Sandvikens kommun, Omsorgsförvaltningen / Administratörsjobb / Sandviken
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Sandviken, Ovanåker, Gävle, Hofors, Ockelbo eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Sandvikens kommun, Omsorgsförvaltningen i Sandviken

Omsorgsförvaltningen med ca 1275 anställda omfattar fyra verksamhetsområden; ordinärt boende, särskilt boende, Hälso-och sjukvård/korttids och LSS/Socialpsykiatri. Dessa delar innehåller både äldre- och handikappomsorg. Utöver detta finns stödfunktioner så som ekonomer, handläggarenhet, utredning-och utvecklingsenhet samt administrativt stöd.

Vi erbjuder dig bland annat dessa förmåner
• semesterväxling
• årsarbetstid
• friskvårdsbidrag
• hälsofrämjande aktiviteter
• extra semesterdagar när du fyller 40 och 50 år
• personal- och fritidsföreningen Pulsen


Publiceringsdatum
2022-08-25

Arbetsuppgifter
Du kommer att ingå i en grupp med strategiska och operativa utredare/utvecklare där du förväntas bidra till utveckling och förändring. Du ska delta i planering och genomförande av verksamhetens utvecklingsfrågor. Arbete är både innovativt och utvecklingsorienterat. På enheten har vi möjlighet till flexibla arbetssätt.


Kvalifikationer
Vi söker dig som har en 3-årig akademisk utbildning samt HSL-kompetens.

Uppdraget ställer krav på att kunna planera och prioritera arbetet på ett effektivt sätt och att hålla angivna tidsramar. Det krävs att du har förståelse och god kännedom om verksamheten, är självgående, strukturerad och kvalitetsmedveten och har en god analytisk förmåga.

Du har förmåga att se helheter, du är positiv och ser möjligheter före hinder. Som person är du modig, flexibel och prestigelös. Du har en god social förmåga. Det är viktigt att du kan kommunicera både skriftligt och muntligt.

Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet och god samarbetsförmåga.

Vi ser gärna att du har körkort.


ÖVRIGT
Som medarbetare i Sandvikens kommun är du varje dag med och formar vår gemensamma framtid. I ditt arbete får du möjlighet att möta människor och uppleva glädjen i att göra skillnad. Tillsammans bidrar vi till välfärd för Sandvikens 39 000 invånare.

I våra verksamheter arbetar 3000 personer inom 200 yrken. Vår vision är ett Sandviken där vi känner oss hemma och gör varandra bättre. Med ett brett utbud av kultur, idrott och upplevelser och med naturen inpå knuten är Sandviken en plats där det är enkelt att trivas.

Information till rekryteringskonsulter och annonssäljare:
Sandvikens kommun gör aktiva val när det gäller var vi vill exponera våra platsannonser och vilket stöd vi vill ha i rekryteringen. Vi kommer inte att köpa tjänster eller annonsplats för en pågående rekrytering och ber er därför att inte kontakta oss med sådana erbjudanden.

Varaktighet, arbetstid
Heltid. Tidsbegränsad anställning, tillträde: 2022-10-01 eller enligt överenskommelse., upphör: 2024-01-31 .

Ersättning
Enligt avtal.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-09-08
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Sandvikens kommun, Omsorgsförvaltningen

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "A1150592".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Sandvikens kommun (org.nr 212000-2346)

Körkort
För detta jobb krävs körkort.

Arbetsplats
Sandvikens kommun, Omsorgsförvaltningen

Kontakt
Enhetschef
Andreas Örnehag
andreas.ornehag@sandviken.se
026-24 19 38

Jobbnummer
6917794

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Sandvikens kommun, Omsorgsförvaltningen

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Sandvikens kommun, Omsorgsförvaltningen: