Utredare i Gagnef
Bemannia Kontor AB / Administratörsjobb / Gagnef
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Gagnef,
Leksand,
Borlänge,
Falun,
Rättvik eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bemannia Kontor AB i Gagnef,
Borlänge,
Falun,
Säter,
Ludvika eller i
hela Sverige Har du erfarenhet av arbete inom utredning eller registratur? Vill du arbeta i en roll där där du får utvecklas ytterligare inom området? Välkommen med din ansökan redan idag!Om uppdraget
Nu söker vi en utredare till en kund i Gagnef, som är verksam inom kommunal sektor. Detta är ett konsultuppdrag via Bemannia, där uppdraget förväntas starta under juni månad och pågår till 30 november 2024. Uppdraget avser en heltidstjänst med 39 timmars arbete per vecka. Du kommer arbeta på plats i kundens lokaler, vidare ges även möjlighet till distansarbete.Dina arbetsuppgifter
I din roll som utredare är du placerad i kundens avdelning som arbetar mot ledning och administration. Dina arbetsuppgifterinnefattar posthantering, registrering och administration i Lex samt kundmottagning i kommunala ärenden.
Publiceringsdatum2024-06-03Kvalifikationer Kunskaper om ärende- och dokumenthanteringssystem
Diplomerad registrator eller utbildning som bedöms som likvärdig
Kunna bedöma sekretess och hantera utlämnande av allmänna handlingar samt sköta expedieringen
Kännedom om lagar och förordningar som styr offentlig verksamhet
Goda kunskaper i MS Office eller likvärdigt
Kommunicerar obehindrat på svenska, såväl i tal som skrift
Meriterande
Utöver ska-kraven är det meriterande om:
Personen behärskar LEX
Hanterat inkomna handlingar, klassificera och registrera dem i LEX
Har arbetat i en politiskt styrd organisation
Har mer än 1 års arbetslivserfarenhet
Person som kan sitta på plats i Djurås
Vad vi erbjuder dig
Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.
Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Ladda gärna upp ditt cv i word-format och på svenska.Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag, 2024-06-12.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, Jaqueline Shafig,
jaqueline.shafig@bemannia.seFör generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss underkontorstid på072 175 50 00
Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem - krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet
Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.
Ersättning Lön enligt överenskommelse
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2024-06-12
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Bemannia Kontor AB (org.nr 556633-5476),
https://www.bemannia.se Arbetsplats Bemannia
Kontakt Jaqueline Shafig
jaqueline.shafig@bemannia.se 072-175 50 00 Jobbnummer 8725276
Observera att sista ansökningsdag har passerat.