Utredare Biljettkontroll
Danda AB / Administratörsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Danda AB i Göteborg,
Borås,
Lysekil,
Varberg,
Falkenberg eller i
hela Sverige Om Västtrafik
Västtrafik AB ägs av Västra Götalandsregionen. Västtrafik ansvarar för kollektivtrafiken i Västsverige. Varje dag väljer över 400 000 kunder att resa med våra bussar, tåg, spårvagnar och båtar. Under en dag kör fordonen omkring 47 500 mil, vilket motsvarar nära 12 varv runt jorden och vår reseplanerare används 1 200 000 gånger. Genom att utveckla och erbjuda hållbara resor och smarta tjänster vill vi vara det självklara valet när du reser. På så sätt bidrar Västtrafik till det goda livet i Västra Götaland och till en attraktiv och konkurrenskraftig region.
Uppdragsbeskrivning
Bakgrund:
Rollen på kundservice-utredning innebär i första hand att hantera och utreda ärenden som inkommer från kund som av någon anledning väljer att överklaga sin tilläggsavgift. I arbetsuppgifterna ingår att handlägga dessa ärenden som kan vara av komplicerad grad och att samordna information från, och till, externa parter, som till exempel biljettkontrollanter.
Omfattning:
100%
Resultat:
Uppdraget är att förbättra och utveckla rutiner och processer samt skapa ett bra flöde i dialogen med kund samt hantering utav kundärende.
Publiceringsdatum2023-09-19KvalifikationerEftergymnasial utbildning inom kommunikation, humaniora eller samhällsvetenskap eller motsvarande erfarenhet.
Tidigare arbetat i en support/serviceroll och har god datorvana och lär dig snabbt nya system.
Tidigare arbetslivserfarenhet inom kundservice eller liknande verksamhet
Ersättning Lön enligt överenskommelse
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2024-03-07
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Danda AB (org.nr 559069-2249)
Arbetsplats Danda
Jobbnummer 8124344
Observera att sista ansökningsdag har passerat.