Utredare av kundärenden

Västtrafik / Administratörsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Västtrafik i Göteborg, Skövde eller i hela Sverige

390 000 personer reser med oss dagligen. Vi arbetar för att ännu fler ska tycka att kollektivtrafiken är det naturliga valet. Västtrafik har 280 anställda på huvudkontoret i Skövde och lokalkontoren i Borås, Göteborg, Skövde och Vänersborg. Nya och spännande utmaningar väntar. Vi ska fördubbla det kollektiva resandet i Västra Götaland till år 2025.

Västtrafik söker utredare av kundärenden

Vill du vara med och ta Västtrafik in i framtiden? Vi söker nu en Utredare på kundservice som hanterar och utreder kundärenden.

Publiceringsdatum
2015-03-24

Dina arbetsuppgifter
Ärendena inkommer från kundservice 1:a linje, den kundsupport som möter våra kunder på telefon och slussar ärenden vidare. I arbetsuppgifterna ingår att handlägga mer komplicerade ärenden, som 1:a linjen inte besvarar, och att samordna information från och till externa parter som till exempel trafikföretagen och biljettkontrollanter. En utredare stöttar även i bemanningen av sociala medier och sköter informationssamordningen.

Kvalifikationer
Vi söker dig som är en god kommunikatör, har förmåga att bedöma och att göra rätt åtgärder utifrån händelser som uppstår. Det är väsentligt att du är självgående och har lätt för att ta egna beslut. Du kommer ingå i en serviceorganisation där det är viktigt att du sätter kunden i fokus, samt har en god förståelse för hur lojalitetsarbete kan bidra till övergripande resultat och utveckling. Du är en lagspelare som gillar samarbete, är positiv, tar initiativ och är flexibel. Förändringar ser du som nya möjligheter. Du är van vid att arbeta strukturerat och har driv, två framgångsfaktorer för att lyckas som utredare hos oss. Du har lätt att uttrycka dig i tal och skrift och vid rekryteringen lägger vi stor vikt vid personlig lämplighet.

Du har eftergymnasial utbildning, gärna med inriktning mot medie-kommunikation eller journalistik. Vi ser gärna att du har erfarenhet från kundservice eller liknande verksamhet och du har tidigare arbetat i en support/serviceroll och vet hur man erbjuder högklassig service. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.

Anställningsvillkor
Du kan förvänta dig en närvarande, drivande och coachande arbetsledare som regelbundet följer upp dig och dina mål, och en organisation som arbetar med kundens bästa för ögonen.

Tjänsten omfattar heltid och är ett vikariat med start omgående till och augusti 2016. Schemalagd arbetstid måndag- fredag med inslag av helgarbete. Du är placerad på vårt kontor i Göteborg

Urval sker löpande.

Till bemannings- och rekryteringsföretag och till dig som är försäljare:
Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser. Västra Götalandsregionen har upphandlade avtal.

Arbetstider och omfattning
100%. Tillträde: omgående Visstidsanställning

Ersättning
månadslön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-04-02
Ange följande referens när du ansöker: 2015/1719
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Västtrafik

Adress
Västtrafik
Box 123
54123 Skövde

Kontorsadress
Box 123

Jobbnummer
2219181

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Västtrafik

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Västtrafik: