Uthyrare- Service koordinator

Executive Living AB / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Executive Living AB i Stockholm

Executive Living hyr ut lägenheter i Stockholm, främst inom tullarna. I vissa lägenheter sköter vi servicen med egen personal (Housekeepers) och till vissa köper vi in tjänster. Vi hyr även ut möblerade och omöblerade lägenheter utan service men vi är kända för att hålla en hög servicenivå, såväl gentemot våra kunder och hyresgäster som våra fastighetsägare. Vi har en besöksadress inne i Stockholm samt kontor och lager i Sollentuna.

Du arbetar främst ute på fältet och ser till att våra gäster trivs under sin vistelse hos oss. Dina arbetsuppgifter inkluderar traditionsenlig uthyrningsverksamhet såsom visningar, inflyttningar, utflyttningar och inventeringar. Kontraktsadministrationen ingår dock endast i undantagsfall i dina arbetsuppgifter. Det är en fördel om du har arbetat med uthyrningar tidigare och ett absolut krav att du arbetat i ett serviceyrke så att du vet att du trivs med det.

Du är kontaktperson för alla gäster gällande servicebehov och det är oftast du som svarar i telefonen. Du koordinerar såväl planerad som oplanerad service och besöker ofta lägenheterna för att bilda dig en egen uppfattning om behovet av service. Du behöver vara praktiskt lagt och inte rädd för att själv försöka lösa de problem som uppstår. Du inspekterar och avrapporterar städningen i samband med inventeringen som sker vid byte av gäst. Du sköter även inhandling och distribution av städmaterial och distribution av andra påfyllningsprodukter till lägenheterna.

Vid nyanställning av Housekeepers medverkar du i urvalsprocessen och du ansvarar sedan för introduktion och upplärning i den löpande verksamheten så du behöver vara kunnig inom städning och tvättning vilket gör att det är en fördel om du själv arbetat som Housekeeper/Hotellhusfru eller instruktionsstädare.

Du sköter alla bokningar och gästkommunikation för vår säsongsbundna turistverksamhet där vi samarbetar med Booking. Våra normala incheckningstider är 15-20 men ibland ankommer gästerna på andra tider.

Vid behov arbetar du även på kontor och lager i Sollentuna.







Är du en kärnfrisk, driven och serviceinriktad person som tycker om ordning och reda?
Då kanske du vill arbeta hos oss med uthyrning av våra lägenheter och koordinering av den service och det underhåll vi ansvarar för i lägenheterna.
Du är ensam i din roll och oerhört viktig för att den dagliga verksamheten ska fungera så du behöver framförallt vara frisk och ha en god fysik.
Du behöver vara trygg och säker i dig själv för att trivas eftersom du träffar människor från vitt skilda kulturer och många gånger högt uppsatta i de företag som hyr lägenheterna.
För att kunna hantera mångfalden i arbetsuppgifterna utan att bli stressad behöver du ha gedigen vana och erfarenhet från serviceyrke så att du kan göra rätt prioriteringar när det uppstår efterfrågetoppar på dina tjänster.
Eftersom arbetet är självständigt behöver du vara strukturerad och välplanerad med egen drivkraft.
Men ändå flexibel och ödmjuk nog att kunna hantera oplanerade händelser och snabba förändringar utan att tappa vare sig ditt goda humör eller din motivation.
Du behöver ha B-körkort och egen bil då du behöver köra städmaterial och andra påfyllningsvaror.
Du behöver vara flytande i svenska och engelska i såväl tal som skrift. Fler språk är meriterande men inget krav.

Executive Living hyr ut lägenheter i Stockholm, främst inom tullarna. I vissa lägenheter sköter vi servicen med egen personal och till vissa köper vi in tjänster. Vi hyr även ut möblerade och omöblerade lägenheter utan service men vi är kända för att hålla en hög servicenivå, såväl gentemot våra kunder och hyresgäster som våra uthyrare. Vi har en besöksadress inne i Stockholm samt kontor och lager i Sollentuna.

Varaktighet, arbetstid
Du har stor frihet under ansvar och dina arbetstider varierar en hel del beroende på såväl säsong som beläggningsgrad. Du har för det mesta möjlighet att själv påverka dina arbetstider även om det ibland tillkommer akuta, oplanerade situationer.

Publiceringsdatum
2018-08-19

Ersättning
Din månadslön är 26 000 SEK och när du har arbetat kväll e. kl 20 eller helg utgår kompensationsledighet med 150% av arbetad tid. Du har fyra veckors betald semester per år. Efter två års anställning ingår du även i vårt förmånliga bonusprogram.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-09-20
Ange följande referens när du ansöker: Uthyrare-Service koordinator

Kontakt
Katarina Sheehy katarina@executiveliving.se

Företag
EXECUTIVE LIVING AB

Adress
EXECUTIVE LIVING AB
Drotsvägen 9
19133 Sollentuna

Kontorsadress
Artillerigatan 6

Jobbnummer
4297568

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Executive Living AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Executive Living AB: