Uthyrare till Victoriahem i Örebro
Victoriahem AB / Butikssäljarjobb / Örebro
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Örebro,
Kumla,
Hallsberg,
Nora,
Lindesberg eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Victoriahem AB i Örebro,
Arboga,
Köping,
Katrineholm,
Eskilstuna eller i
hela Sverige Är du en driven person som har tidigare erfarenhet av fastighetsbranschen? Har du dessutom siktet inställt på att komma till en arbetsplats med engagerade kollegor? Då kan du vara den vi söker till rollen som uthyrare i Örebro.
Victoriahem utvecklar attraktiva bostadsområden i landets tillväxtregioner. Många av våra hus byggdes under miljonprogrammet, och genom att investera i och utveckla hela stadsdelar skapar vi riktigt bra platser att bo på. Vi tar hand om drygt 39 000 familjers hem i 31 kommuner, från Uppsala i norr till Trelleborg i söder. Och vi växer.
I Örebro förvaltar vi ca 625 lägenheter. Vi som arbetar i våra fastigheter samlas på områdeskontoret och går igenom de uppgifter som finns för dagen. Vi som jobbar här har olika roller såsom fastighetstekniker, förvaltare, uthyrare och områdeschef.
Publiceringsdatum2022-09-14Om tjänstenDet här är jobbet för dig som gillar att skapa relationer, hitta lösningar och skapa resultat. Arbetet är mycket varierande då du dels ansvarar för uthyrningen, men även stöttar förvaltarna och deltar i det bosociala arbetet för att öka hyresgästernas trivsel och trygghet. Du kommer ha daglig kontakt med hyresgäster och arbeta aktivt med att bistå med stöd och administrativ hjälp på kontoret.
Arbetsuppgifterna innefattar bland annat:
• Arbeta med annonsering av lediga lägenheter
• Förbesiktningar
• Boka in och genomföra visningar
• Hjälpa till med in- och utlämning av samtliga nycklar/passagebrickor samt upprätthålla nyckelregister
• Kontakt med befintliga hyresgäster och leverantörer
• Ta emot och hantera synpunkter från hyresgäster
• Bemanna områdeskontoret vid gällande öppettider
• Bistå teamet med administrativa uppgifter
• Tillsammans med övriga i teamet bidra till att utveckla det bosociala arbetet i bostadsområdena
ProfilVi söker dig med eftergymnasial utbildning, alternativt minst gymnasieutbildning i kombination med yrkeserfarenhet inom fastighetsmarknaden. Du har tidigare erfarenhet av försäljning, kundtjänst eller likvärdigt. För att trivas i rollen behöver du vara samarbetsorienterad och bra på att bygga relationer med såväl kollegor som hyresgäster. Du är resultatorienterad och arbetar på ett strukturerat sätt för uppnå mål och goda resultat.
Vi ser att du kommunicerar obehindrat på både svenska och engelska, i tal och skrift. Du behöver ha goda kunskaper i Officepaketet, i synnerhet Excel.
B-körkort och tillgång till egen bil är ett krav för denna tjänst.
Vi erbjuder
Victoriahem är ett bolag med korta beslutsvägar där frihet under ansvar gäller. Du kommer att få en självständig roll där du kan bidra med din kompetens och ambition till bolaget. Vi kommer utmana och stötta dig i din utveckling och ser gärna att du vill vara med och utvecklas som individ tillsammans med oss som bolag.
Övrig information
• Startdatum: Enligt överenskommelse
• Omfattning: Heltid
• Placering: Örebro
• Bakgrundskontroll på slutkandidat är en del av rekryteringsprocessen
Så ansöker duVi tillämpar löpande urval så annonsen kan komma att stängas ner om vi gått över till intervjufasen. Om du har frågor kring tjänsten så är du välkommen att kontakta områdeschef Pierre Lundberg på
pierre.lundberg@victoriahem.seVarmt välkommen med din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2023-03-03
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagVictoriahem AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Victoriahem AB (org.nr 556695-0738)
Arbetsplats Victoriahem
Kontakt Tobias Bernström
tobias.bernstrom@victoriahem.se Jobbnummer 6979435
Observera att sista ansökningsdag har passerat.