Uthyrare till Norrköping
Victoriahem Fastigheter AB / Fastighetsmäklarjobb / Norrköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla fastighetsmäklarjobb i Norrköping,
Söderköping,
Finspång,
Linköping,
Katrineholm eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Victoriahem Fastigheter AB i Norrköping,
Linköping,
Katrineholm,
Nyköping,
Eskilstuna eller i
hela Sverige Är du en driven person som har tidigare erfarenhet fastighetsbranschen? Har du dessutom siktet inställt på att komma till en arbetsplats med högt tempo och engagerade kollegor? Då kan du vara den vi söker till rollen som uthyrare i Norrköping?
Victoriahem utvecklar attraktiva bostadsområden i landets tillväxtregioner. Många av våra hus byggdes under miljonprogrammet, och genom att investera i och utveckla hela stadsdelar skapar vi riktigt bra platser att bo på. Vi tar hand om 38 000 familjers hem i 30 kommuner, från Uppsala i norr till Trelleborg i söder. Och vi växer.
Vårt områdeskontor ligger centralt i Norrköping där vi som arbetar i våra fastigheter samlas dagligen och går igenom de uppgifter som finns för dagen. Vi som jobbar här har olika roller såsom fastighetstekniker, förvaltare, förvaltningskoordinator, uthyrare och områdeschef. Nu söker vi en engagerad uthyrare till vårt team.
Huvudsakliga arbetsuppgifter
• Ansvara för uthyrningsprocessen av lediga bostäder
• Kontakt med befintliga hyresgäster och leverantörer
• Ansvara för annonsering av lediga lägenheter
• Ta emot och hantera synpunkter från hyresgäster
• Ansvara för merförsäljning
• Boka in och genomföra visningar
• Genomföra avflytt- och förbesiktning
• Bemanna områdeskontoret vid var tid gällande öppettider
• Bistå förvaltare och områdeschef med administrativa uppgifter.
• Tillsammans med övriga i teamet bidra till att utveckla bostadsområdet på flera nivåer
• Representera Victoriahem lokalt där vårt arbete med rullande ROT och social hållbarhet är en viktig komponent i arbetet
Det här är jobbet för dig som gillar att skapa relationer, hitta lösningar och skapa resultat. Som person är du ansvarstagande och initiativrik. Du har lätt för att skapa goda relationer såväl internt som externt och har en mycket god kommunikativ förmåga.
Publiceringsdatum2022-02-04Profil• Fastighetsmäklarutbildning alternativt minst gymnasieutbildning i kombination med yrkeserfarenhet inom fastighetsbranschen, samt erfarenhet av försäljning.
• Goda kunskaper i Officepaketet, mycket goda kunskaper i Excel
• Tidigare erfarenhet av försäljning, kundtjänst eller likvärdigt
• Kommunicerar obehindrat på både svenska och engelska, i tal och skrift. Vi ser det som meriterande om du är flerspråkig
• Körkort klass B och tillgång till egen bil
• Erfarenhet från fastighetsbranschen är starkt meriterande
Vi erbjuder
Victoriahem är ett bolag med korta beslutsvägar där frihet under ansvar gäller. Du kommer att få en självständig roll där du kan bidra med din kompetens och ambition till bolaget. Vi kommer utmana och stötta dig i din utveckling och ser gärna att du vill vara med och utvecklas som individ tillsammans med oss som bolag.
Övrig information
• Startdatum: Enligt överenskommelse
• Omfattning: Heltid
• Placering: Norrköping
• Vi tillämpar löpande urval så annonsen kan komma att stängas ner om vi gått över till intervjufasen.
• Bakgrundskontroll på slutkandidat är en del av rekryteringsprocessen.
Om du har frågor kring tjänsten så är du välkommen att kontakta Områdeschef Ida Jörheden på
ida.jorheden@victoriahem.seVarmt välkommen med din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-07-24
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagVictoriahem Fastigheter AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Victoriahem Fastigheter AB (org.nr 556498-9449)
Arbetsplats Victoriahem
Jobbnummer 6310844
Observera att sista ansökningsdag har passerat.