Uthyrare till Mitthem
Experis Sverige Huvudkontor / Receptionistjobb / Sundsvall
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Sundsvall,
Timrå,
Mark,
Härnösand,
Nordanstig eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Experis Sverige Huvudkontor i Sundsvall,
Mark,
Härnösand,
Kramfors,
Hudiksvall eller i
hela Sverige Mitthem är ett modernt bostadsföretag med drygt 5 700 lägenheter. Mitthem har 47 medarbetare som arbetar i en decentraliserad organisation. Balansomslutningen är på 1,6 miljarder kronor och omsättningen är ca 377 miljoner kronor. Vi ägs av Sundsvalls kommun genom Stadsbacken AB. Vår värdegrund bygger på lojalitet, ansvar, glädje, engagemang och respekt. Företagets vision är att vara "Sundsvalls bästa hyresvärd". Mer information om Mitthem hittar du på vår hemsida
www.mitthem.se .
Publiceringsdatum2015-10-20Dina arbetsuppgifterDina arbetsuppgifter som uthyrare handlar om att hjälpa bostadssökande hos Mitthem. Det innebär att du hyr ut lägenheter via vår hemsida samt har kontakt med befintliga och potentiella hyresgäster både via mejl, telefon och personliga möten. Du arbetar löpande med planering av uthyrning till olika målgrupper.
Vidare kommer dina arbetsuppgifter bestå av att:
• Tillsammans med andra i bolaget ansvara för att vakanser minimeras
• Ta ett helhetsansvar i uthyrningsprocessen
• Samarbeta med övriga avdelningar inom Mitthem
• Aktivt delta i uthyrningsavdelningens utveckling av rutiner och kundmaterial
• Arbeta utifrån Mitthems uthyrningspolicy
Du kommer att ingå i Kundcentergruppen som består av 10 personer och du rapporterar till Kundcenterchefen.
Placeringsort för tjänsten: Sundsvall
Tjänsten är en tillsvidareanställning och vi tillämpar provanställning.
Vem är du?
Vi söker dig som har lång erfarenhet av att arbeta med service och kundkontakter. Har du även kunskap om uthyrning av bostäder är det ett plus. Du är en skicklig administratör som har ett öga för detaljer och vill bidra till att utveckla arbetssätt och rutiner.
Då många av våra kunder är flerspråkiga måste du behärska engelska och svenska i tal och skrift. Har du ytterligare språkkunskaper ser vi det som meriterande.
För att lyckas i rollen måste du kunna bygga förtroendefulla relationer med både hyresgäster och kollegor på ett vänligt och tydligt sätt.
Som person är du social, pigg och alert. Du har ett brinnande intresse för att alltid ge förstklassig service gentemot såväl kunder som kollegor samtidigt som du inte gör avsteg från bolagets uthyrningspolicy. Du har en förmåga att alltid leverera ett arbete med mycket hög kvalitet och noggrannhet. Vidare är du prestigelös, lösningsorienterad, har förmågan att prioritera och att arbeta självständigt.
Du är trygg i dig själv och kan bemöta våra kunder och bostadssökande på ett tydligt och ödmjukt sätt.
Kontaktperson för detta jobbVi samarbetar med Experis AB. Har du frågor är du välkommen att ringa Karin Frisendahl på telefon 070-377 45 46. Du ansöker via länken ovan. Bifoga ditt CV och ett personligt brev där du beskriver dig själv och vad du kan bidra med hos Mitthem. Din ansökan vill vi ha senast den 3 november.
Varaktighet, arbetstid
100% Enligt överenskommelse
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2015-11-03
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktKarin Frisendahl 060-64 65 47
FöretagExperis Sverige Huvudkontor
AdressExperis Sverige Huvudkontor
Klarabergsgatan 29
11181 Stockholm
KontorsadressKlarabergsgatan 29
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2486885
Observera att sista ansökningsdag har passerat.