Uthyrare till Mitthem

Experis Sverige Huvudkontor / Receptionistjobb / Sundsvall
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Sundsvall, Timrå, Mark, Härnösand, Nordanstig eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Experis Sverige Huvudkontor i Sundsvall, Mark, Härnösand, Kramfors, Hudiksvall eller i hela Sverige

Mitthem är ett modernt bostadsföretag med drygt 5 700 lägenheter. Mitthem har 47 medarbetare som arbetar i en decentraliserad organisation. Balansomslutningen är på 1,6 miljarder kronor och omsättningen är ca 377 miljoner kronor. Vi ägs av Sundsvalls kommun genom Stadsbacken AB. Vår värdegrund bygger på lojalitet, ansvar, glädje, engagemang och respekt. Företagets vision är att vara "Sundsvalls bästa hyresvärd". Mer information om Mitthem hittar du på vår hemsida www.mitthem.se .

Publiceringsdatum
2015-10-20

Dina arbetsuppgifter
Dina arbetsuppgifter som uthyrare handlar om att hjälpa bostadssökande hos Mitthem. Det innebär att du hyr ut lägenheter via vår hemsida samt har kontakt med befintliga och potentiella hyresgäster både via mejl, telefon och personliga möten. Du arbetar löpande med planering av uthyrning till olika målgrupper.

Vidare kommer dina arbetsuppgifter bestå av att:

• Tillsammans med andra i bolaget ansvara för att vakanser minimeras
• Ta ett helhetsansvar i uthyrningsprocessen
• Samarbeta med övriga avdelningar inom Mitthem
• Aktivt delta i uthyrningsavdelningens utveckling av rutiner och kundmaterial
• Arbeta utifrån Mitthems uthyrningspolicy

Du kommer att ingå i Kundcentergruppen som består av 10 personer och du rapporterar till Kundcenterchefen.

Placeringsort för tjänsten: Sundsvall

Tjänsten är en tillsvidareanställning och vi tillämpar provanställning.

Vem är du?
Vi söker dig som har lång erfarenhet av att arbeta med service och kundkontakter. Har du även kunskap om uthyrning av bostäder är det ett plus. Du är en skicklig administratör som har ett öga för detaljer och vill bidra till att utveckla arbetssätt och rutiner.
Då många av våra kunder är flerspråkiga måste du behärska engelska och svenska i tal och skrift. Har du ytterligare språkkunskaper ser vi det som meriterande.
För att lyckas i rollen måste du kunna bygga förtroendefulla relationer med både hyresgäster och kollegor på ett vänligt och tydligt sätt.
Som person är du social, pigg och alert. Du har ett brinnande intresse för att alltid ge förstklassig service gentemot såväl kunder som kollegor samtidigt som du inte gör avsteg från bolagets uthyrningspolicy. Du har en förmåga att alltid leverera ett arbete med mycket hög kvalitet och noggrannhet. Vidare är du prestigelös, lösningsorienterad, har förmågan att prioritera och att arbeta självständigt.
Du är trygg i dig själv och kan bemöta våra kunder och bostadssökande på ett tydligt och ödmjukt sätt.

Kontaktperson för detta jobb
Vi samarbetar med Experis AB. Har du frågor är du välkommen att ringa Karin Frisendahl på telefon 070-377 45 46. Du ansöker via länken ovan. Bifoga ditt CV och ett personligt brev där du beskriver dig själv och vad du kan bidra med hos Mitthem. Din ansökan vill vi ha senast den 3 november.

Varaktighet, arbetstid
100% Enligt överenskommelse

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-11-03
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Karin Frisendahl 060-64 65 47

Företag
Experis Sverige Huvudkontor

Adress
Experis Sverige Huvudkontor
Klarabergsgatan 29
11181 Stockholm

Kontorsadress
Klarabergsgatan 29

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2486885

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Experis Sverige Huvudkontor

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Experis Sverige Huvudkontor: