Uthyrare till expansiva Heimstaden* i Uppsala
Adecco Sweden AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige *Heimstaden etablerar, förvaltar, utvecklar och äger, ensam eller tillsammans med andra investerare, bostadsfastigheter omfattande ca 16 500st lägenheter i tillväxtregioner i Sverige. Vi erbjuder hyresgästerna trygga och trivsamma boenden i livets olika skeenden samt medinvestorer en professionell investeringsprodukt med en attraktiv riskjusterad avkastning. Bolaget grundades 1998 och ägs sedan 2005 av det norska bolaget Fredensborg AS, som är Norges största privata bostadsbolag.
Heimstaden växer i uppsala. Vill du vara med att bygga Heimstaden tillsammans med oss? Brinner du för service och vill utvecklas inom kundservice i nära kontakt med våra kunder? Då har Heimstaden jobbet till dig!
Om Tjänsten
Du ingår i ett team med områdeschef och fastighetsförvaltare, där du tillsammans med administrativ kollega, ansvarar för kontorets administration kring all uthyrning såsom köhantering, upprättande av hyresavtal, kundkontakt och information till bostadssökande och hyresgäster.
Om Dig
Du som har en avslutad gymnasieutbildning kompletterat med några yrkesverksamma år i liknande administrativ roll kommer att ha en god grund att stå på. Har du dessutom erfarenhet av uthyrningsverksamhet/fastighetsförvaltning är det ett plus. Är du bekant med systemet Capitex och/eller Vitec är det till fördel.
Vi ser också att du har god administrativ förmåga och kan uttrycka dig väl i tal och skrift, på både svenska och engelska. Många av våra hyresgäster kommer från olika delar av världen varav vi därför värdesätter dina språkkunskaper. B-körkort är ett krav. Att ge god service är en självklarhet för dig. Du är också lyhörd för din omgivning men samtidigt en lagspelare med god samarbetsförmåga, är kommunikativ, noggrann med förmåga att vara behjälplig på ett serviceinriktat sätt. Du bör vara organiserad och strukturerad, som snabbt kan skifta fokus och prioritera om när det krävs, där också din förmåga till god stresshantering kommer väl till pass. Du har förmåga att arbeta självständigt men också som en del i ett team där alla har ett gemensamt ansvar för att vi upplevs som en god hyresvärd.
Om Anställningen
Heimstaden har i denna rekrytering valt att samarbeta med Adecco. Frågor och ansökningar besvaras och behandlas av Adecco. Detta är en tillsvidareanställning varav start med 6-månaders provanställning med start omgående.
Om ansökan
Tjänsten ska tillsättas omgående och rekryteringsarbetet sker därför löpande under ansökningstiden. Du ansöker genom att registrera dig via formuläret nedan. Bifoga CV och personligt brev.
Första steget i vår rekryteringsprocess är att du kommer få ett eller flera tester skickade till din e-mail. Adecco använder tester som en del i processen i syfte att göra en så kvalitetssäkrad och rättvis bedömning som möjligt. Ansvarig rekryterare går sedan igenom inkomna ansökningar kontinuerligt och gör ett första urval. Om du är en av dem som går vidare kommer du att bli kontaktad för en telefonintervju. De som går vidare efter telefonintervju får möjlighet att komma till Adecco och träffa ansvarig rekryterare för en personlig intervju.
Välkommen med din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
Publiceringsdatum2016-07-04ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-07-18
Ansöker gör du genom att använda länken nedan.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktArda Kurdoglu, Rekryteringsansvarig
FöretagAdecco Sweden AB
AdressAdecco Sweden AB
Dragarbrunnsgatan 42
75320 UPPSALA
KontorsadressDragarbrunnsgatan 42
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2939329
Observera att sista ansökningsdag har passerat.