Uthyrare till Eskilstuna-Strängnäs

Heimstaden AB / Butikssäljarjobb / Eskilstuna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Eskilstuna, Kungsör, Västerås, Strängnäs, Hallstahammar eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Heimstaden AB i Eskilstuna, Strängnäs, Katrineholm, Upplands Väsby, Uppsala eller i hela Sverige

Tänk dig att få hjälpa andra människor att hitta sitt nya boende, att få visa olika typer av bostäder för att matcha kundens behov och se till att kundens nya hem är precis det som de drömmer om. Nu har du chansen!
Heimstaden och Förvaltningsområdet Eskilstuna-Strängnäs växer så det knakar. Vi söker därför en erfaren och service-minded kollega inom bostadsuthyrning och hoppas att du är den vi söker!
Vi söker dig som är en positiv och självgående Bostadsuthyrare. I arbetet ingår många personliga kontakter med våra hyresgäster där du har ansvar för köhantering, upprättande av hyresavtal, hyresjuridik, nyckelhantering, dokumentation, övrig förekommande administration och delansvar för receptionen. Du arbetar på vårt Eskilstunakontor, men tjänsten innefattar också arbete i Strängnäs minst två gånger i veckan, då du är ansvarig för uthyrningen där.
I rollen ingår även besiktningar vid in-och utflytt och du är med och fattar beslut om enklare renoveringsåtgärder. Du arbetar självständigt men också som en del i ett team där vi skapar en verksamhet och kultur som gör att våra hyresgäster upplever oss som en god hyresvärd. Du har en viktig roll i kundupplevelsen då du i många fall är den första personliga kontakten man har med oss.

Publiceringsdatum
2021-02-04

Profil
Idealiskt har du något års erfarenhet från att jobba med bostadsuthyrning, men vi tror också att du kan ha några års erfarenhet från att jobba i exempelvis hotell/kontorsreception, gärna i kombination med andra administrativa uppgifter inom exempelvis ekonomi eller från roller som butiksansvarig. Du är van vid att arbeta i MS Office eller liknande miljöer. Som person brinner du för service och kundkontakter.
Du har förmågan att arbeta strukturerat, har gott ordningssinne och är van att samarbeta med andra och prioritera ditt arbete på ett effektivt sätt. Du behärskar svenska och engelska i tal och skrift. Det är meriterande om du arbetat i Vitec. Körkort med B-behörighet är ett krav. Är du dessutom någon med glimten i ögat och entreprenörsanda så kommer du trivas hos oss!
Heimstaden
Självklart arbetar du i linje med våra värderingar; Care, Dare & Share. Se gärna mer om vår kultur och vad våra anställda tycker om att jobba hos oss här: https://heimstaden.com/jobba-har/
Ansökan
Personligt brev och CV välkomnas senast 21 februari 2021. Vi kan komma att göra löpande urval och intervjuer så vi välkomnar din ansökan redan idag.

Varaktighet, arbetstid
Heltid

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2021-02-21
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Heimstaden AB

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "144135".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Heimstaden AB (org.nr 556670-0455)

Körkort
För detta jobb krävs körkort.

Jobbnummer
5559261

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Heimstaden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Heimstaden AB: