Uthyrare till Brandbergen
Victoriahem AB / Butikssäljarjobb / Haninge
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Haninge,
Ödeshög,
Hjo,
Vadstena,
Boxholm eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Victoriahem AB i Haninge,
Linköping,
Norrköping,
Örebro,
Borås eller i
hela Sverige Victoriahem är ett fastighetsbolag där både hyresgäster och personal trivs! En
bekräftelse på det är att vi vunnit Kundkristallen för andra året i rad och utsågs till Great place to work 2022! Att vi har kommit så här långt är tack vare alla drivna, engagerade och kunniga medarbetare. Vår arbetsmetod är frihet under ansvar, tillsammans med en prestigelös anda som gör att vi vågar tänka nytt och prova nya idéer. Vi tar idag hand om över 39 000 familjers hem och vi fortsätter växa. Nu hoppas vi att även du vill vara med på vår resa!
Vårt fastighetsbestånd i Brandbergen är drygt 2 000 lägenheter. Vi som arbetar i våra fastigheter samlas på områdeskontoret och går igenom de uppgifter som finns för dagen. Vi som jobbar här har olika roller såsom fastighetstekniker, förvaltare, uthyrare och områdeschef.
Publiceringsdatum2023-03-24Om tjänstenDet här är jobbet för dig som gillar att skapa relationer, hitta lösningar och skapa resultat. Som person är du ansvarstagande och initiativrik. Du har lätt för att skapa goda relationer såväl internt som externt och har en mycket god kommunikativ förmåga. I rollen är det viktigt att du brinner för ordning och reda samt att du har förmåga att prioritera. Du kommer ha daglig kontakt med hyresgäster och arbeta aktivt med att bistå med stöd och administrativ hjälp på kontoret.
Arbetsuppgifterna innefattar bland annat:
• Arbeta med annonsering av lediga lägenheter
• Hantera störningsärende och olovlig andrahandsuthyrning
• Boka in och genomföra visningar
• Hjälpa till med in- och utlämning av samtliga nycklar/passagebrickor samt upprätthålla nyckelregister
• Kontakt med befintliga hyresgäster och leverantörer
• Ta emot och hantera synpunkter från hyresgäster
• Bemanna områdeskontoret vid gällande öppettider
• Bistå teamet med administrativa uppgifter
• Tillsammans med övriga i teamet bidra till att utveckla bostadsområdet på flera nivåer
Profil• Eftergymnasial utbildning, alternativt minst gymnasieutbildning i kombination med yrkeserfarenhet inom fastighetsbranschen.
• Goda kunskaper i Officepaketet, mycket goda kunskaper i Excel
• Tidigare erfarenhet av fastighetsmäkleri, försäljning, kundtjänst eller likvärdigt
• Kommunicerar obehindrat på både svenska och engelska, i tal och skrift. Vi ser det som meriterande om du är flerspråkig
• B-körkort
Vi erbjuder
Victoriahem är ett bolag med korta beslutsvägar där frihet under ansvar gäller. Du kommer att få en självständig roll där du kan bidra med din kompetens och ambition till bolaget. Vi kommer utmana och stötta dig i din utveckling och ser gärna att du vill vara med och utvecklas som individ tillsammans med oss som bolag.
Övrig information
• Startdatum: Enligt överenskommelse
• Omfattning: Heltid
• Placering: Brandbergen
• Bakgrundskontroll på slutkandidat är en del av rekryteringsprocessen
Så ansöker duVi tillämpar löpande urval så annonsen kan komma att stängas ner om vi gått över till intervjufasen. Om du har frågor kring tjänsten så är du välkommen att kontakta områdeschef Emelie Olsson på
emelie.olsson@victoriahem.seVarmt välkommen med din ansökan!
Ersättning Lön enligt överenskommelse
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2023-09-10
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Victoriahem AB (org.nr 556695-0738)
Arbetsplats Victoriahem
Kontakt Tobias Bernström
tobias.bernstrom@victoriahem.se Jobbnummer 7585324
Observera att sista ansökningsdag har passerat.