Uthyrare/orderhandläggare till Ramirent!
Adecco Sweden AB / Inköpar- och marknadsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Vill du ha ett arbete med mycket kundkontakt? Är du van att arbeta med datorer? Då har vi på Adecco Office & HR ett uppdrag för dig hos Ramirent!
Hur ser din arbetsdag ut?
I din roll som uthyrare kommer du att ta emot och lägga ordrar i huvudsak per telefon men även över disk. Många kunder vet vad de behöver men viss materialkännedom från byggbranschen är att föredra då du behöver kunna vägleda kunderna i vissa fall. I tjänsten ingår även annat administrativt arbete med att registrera returer och material, besvara fakturafrågor och hantera reklamationer. Varannan vecka arbetar du 06.30-15.30 och varannan vecka 07.00-16.00.
Vem trivs här?
Du som tycker om att ge förstklassig service och möta människor kommer att trivas på arbetsplatsen. För att lyckas i rollen tror vi att du har goda datorkunskaper och du har god språklig förmåga i svenska. Är du strukturerad och stresstålig samtidigt som du har en förmåga att kunna prioritera och arbeta metodiskt kan du vara rätt person för tjänsten. Är du dessutom flexibel, självgående och positiv kommer du att bli en uppskattad medarbetare! Materialkännedom från byggbranschen är meriterande.
Vad erbjuder vi?
Tjänsten är ett konsultuppdrag och ska tillsättas omgående. Som konsult är du anställd i Adecco Sweden.
Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät.
Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.
Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag som höjs successivt med anställningstiden ch rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.
Adecco Office & HR förmedlar tjänster på olika nivåer inom områdena administration, HR, sälj- och marknad, Supply Chain m.fl. Vi har lång erfarenhet av branschen och har i många år hjälpt både små och stora företag med lyckade rekryteringar. Bland våra uppdragsgivare återfinns flera av de stora multinationella koncernerna, men också många innovativa mindre företag. Mer information om Adecco finns på
www.adecco.seÄr du intresserad?
Då ska du ansöka så snart som möjligt. Tjänsten ska tillsättas omgående och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden.
Vid frågor angående registrering på hemsidan kontakta vår Kandidatsupport på tel: 08-598 980 10.
Välkommen att söka!
Publiceringsdatum2014-12-11Arbetstider och omfattningHeltid Tillsvidare
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2015-01-10
Ansöker gör du genom att använda länken nedan.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktCamilla Dahlström 08-59898130
FöretagAdecco Sweden AB
AdressAdecco Sweden AB
Kungsgatan 60
10224 STOCKHOLM
KontorsadressKungsgatan 60
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2098734
Observera att sista ansökningsdag har passerat.