Utbildningsledare
Sälj- och Marknadshögskolan / Speciallärarjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla speciallärarjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Sälj- och Marknadshögskolan i Göteborg,
Stockholm eller i
hela Sverige Sälj & Marknadshögskolan, grundat 1996, är en av Sveriges viktigaste aktörer när det gäller högre utbildning inom försäljning och marknadsföring. Vår verksamhet utgörs till stor del av yrkeshögskoleutbildning men vi bedriver även onlineutbildningar samt utbildningar för företag. Genom ett nära samarbete med branschen säkerställs att våra utbildningar håller hög kvalitet och motsvarar arbetsmarknadens behov. Sälj & Marknadshögskolan är en del av AcadeMedia, Norra Europas ledande utbildningsföretag.
Nu söker vi en driven och engagerad utbildningsledare till vårt team i Göteborg. Som utbildningsledare hos oss ansvarar du för våra befintliga utbildningar inom yrkeshögskolan. Tjänsten är ett föräldravikariat från och med augusti 2018.
Vi erbjuder dig
I rollen som utbildningsledare erbjuds du en varierande tjänst där du bland annat är med och coachar våra studerande in i arbetslivet. Du kommer att ges möjligheter att arbeta med kreativa lösningar inom myndigheters och skolans ramverk. Dagarna kantas av många sociala kontaktytor och nätverkande, både med branschen inom den utbildning du ansvarar för och med myndigheter.
Vi tror på dig och dina förmågor, därför kommer du att kunna arbeta med stor frihet under ansvar. Som anställd hos oss uppmuntrar vi dig till vidareutbildning och utveckling inom din yrkesroll. Du får även tillgång till vår förmånswebb (Benify).
Publiceringsdatum2018-03-08Om tjänstenArbetsuppgifter inom utbildningsledning:
Planering, schemaläggning, studeranderekrytering, rekrytering av föreläsare, följa upp utbildningsprojektets ekonomi mot budget, följa processbeskrivningar och kvalitetsledningssystem, omvärldsbevakning, ledningsgruppsmöten. Coacha och vägleda framtidens säljare och marknadsförare.
Administrativa arbetsuppgifter:
Kommunicera med vår administratör gällande betygsrapportering internt och till CSN, sköta kontakten med myndigheter samt hantera lättare administration av vår studerandeplattform PingPong.
Vem söker vi?
Vi söker dig som uppskattar struktur, förvaltning och förädling samt gärna har en kreativ ådra. Meriterade är om du har en tidigare erfarenhet inom området försäljning/marknadsföring, antingen genom studier eller genom arbete. Att lyfta människor till deras nästa nivå är något du brinner för. Du arbetar självständigt och proaktivt med en teamkänsla gentemot övriga kollegor på kontoret och de studerande.
• Du har en goda kunskaper inom administration och projektledning
• Du har god pedagogisk förmåga.
• Du är en god kommunikatör, både muntligen och i skrift.
• Du är driven, ansvarstagande, självgående och flexibel.
• Du är utåtriktad, trivs med att tala inför folk och skapa nya kontakter.
Meriterande
• Högskoleutbildning eller YH-utbildning inom försäljning och/eller marknadsföring
• Branscherfarenhet inom yrkeshögskolan
Intresserad?
Urval och intervjuer kommer att ske omgående. Sök tjänsten via länken nedan. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.
Anställningstyp
Tjänsten är ett föräldravikariat på heltid, från augusti 2018 längst t.o.m. juli 2019. Vi tillämpar kollektivavtalet mellan Almega Utbildningsföretagen och Unionen/SI.
Kontaktuppgifter för detta jobb Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att ta kontakt med utbildningschef Maria Sandin, tel. 010-709 41 04,
maria.sandin@smhsverige.seVarmt välkommen med din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
• -
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-05-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagSälj- och Marknadshögskolan
AdressSälj- och Marknadshögskolan
Tomtebodavägen 3A
17165 Solna
KontorsadressTomtebodavägen 3A
Jobbnummer 4009110
Observera att sista ansökningsdag har passerat.