Utbildningskoordinator till IHM Business School i Göteborg

Oddwork Sweden AB / Speciallärarjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla speciallärarjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Oddwork Sweden AB i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige

IHM Business School erbjuder affärsutbildningar för företag och individer som vill utvecklas och nå framgång. Vi erbjuder ett brett utbud av öppna och företagsanpassade utbildningar; på våra affärsskolor i Stockholm, Göteborg och Malmö, och ute hos våra kunder.

Vi är en privat, fristående affärsskola helägd av den ideella stiftelsen IHM. Verksamheten bedrivs helt utifrån marknadens krav och önskemål och är ett privat alternativ för affärs- och ledarskapsutveckling. Sedan starten har över 5000 studenter börjat sina karriärer här! Framgången bygger på vår förmåga att erbjuda aktuell, relevant kunskap och träning som ger just den kompetens som efterfrågas på arbetsmarknaden. Vi befinner oss i en spännande fas och ser stor potential i att utvecklas som bolag! Nu söker vi tillsammans med Oddwork en Utbildningskoordinator till IHM Business School i Göteborg som ska vara med och utveckla våra arbetsprocesser inom administration!

Om tjänsten som Utbildningskoordinator på IHM Business School
Hos IHM blir du en del av ett drivet team! I din roll som Utbildningskoordinator kommer du ansvara för att driva, hantera och utveckla det administrativa arbetet inom IHM:s affärsområden. Dina uppgifter kommer att vara både standardiserade och varierande beroende på utbildning, tid på året och specifika behov från både deltagare och lärare. Du ska därför gilla att jobba i en mix av både repetitiva och nya uppgifter. IHM förändrar nu sin organisation för administration, och du kommer att spela en viktig roll i arbetet med att ta fram nya arbetssätt, processer och digitala verktyg för den administrativa verksamheten. Det krävs därför att du är energisk, tycker om att arbeta strukturerat med koordinering och är van vid att jobba många bollar i luften.

Vi söker dig som...
• är engagerad, effektiv och vill bli en viktig del hos Sveriges mest spännande utbildningsföretag! Det absolut viktigaste hos IHM är ditt driv och din förmåga att flexibelt kunna anpassa ditt arbetssätt utifrån kundbehov. Du är ansvarstagande, snabbtänkt, proaktiv och noggrann men brinner samtidigt för att ständigt förbättra och skapa ännu bättre arbetsprocesser. Du är van vid att jobba mot deadlines och gillar det.

Det är positivt om du har arbetat med att utveckla administrativa arbetsprocesser tidigare och att du har kunskap om hur man kan skapa effektiva processtrukturer med hjälp av digitala verktyg. Du är van vid att hantera olika typer av digitala system, som CRM, och hanterar MS-Office utan problem. Eftersom du är en del av ett arbetsteam med många kontaktytor, både internt på IHM men också externt med lärare m.fl., så är det också viktigt att du är social och tydlig i din kommunikation. Viktigt är att du har goda kunskaper i svenska språket i både tal och skrift.

Vad IHM Business School erbjuder dig
Hos IHM Business School erbjuds du en central roll för utvecklingen av bolagets administrativa utbildningskoordinering. Bolaget befinner sig i en händelserik fas med stora ambitioner för framtiden. För rätt person finns därför goda möjligheter att växa och utvecklas tillsammans med bolaget! Du kommer att arbeta heltid från måndag till fredag med fast lön. Du kan läsa mer om IHM Business School här!

START: Omgående
PLATS: Göteborg
OMFATTNING: Heltid
LÖN: Grundlön
KONTAKT: Talent Manger Jennifer Eriksson, jennifer@oddwork.se (för frågor om tjänsten, ej ansökningar)
SISTA ANSÖKNINGSDATUM: 2017-03-31

Är detta du? Skicka in din ansökan med CV omgående då platsen kan bli tillsatt innan sista ansökningsdag! Vi ser fram emot att höra av dig.

Oddwork startades av tre studenter utifrån Handelshögskolan i Göteborg 2011. Vi kopplar samman talanger med företag över hela Sverige inom försäljning, ekonomi och kundtjänst. Vi lever utifrån att personlighet är A & O och att människor är bäst på det man verkligen brinner för. Därför vill vi på Oddwork alltid veta vem du är, vad du vill och framförallt vad du brinner för! Det är så vi kopplar samman rätt talang med rätt företag och skapar nästa karriärsäventyr.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Rekrytering

Publiceringsdatum
2017-03-01

Ersättning
Månatlig löneutbetalning

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-03-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Oddwork Sweden AB

Adress
Oddwork Sweden AB
Engelbrektsgatan 28
41137 Göteborg

Kontorsadress
Engelbrektsgatan 28 41137 Göteborg

Jobbnummer
3349423

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Oddwork Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Oddwork Sweden AB: