Utbildningskoordinator / Administratör till välkänt svenskt bola
Emma Henriksen / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Emma Henriksen i Stockholm,
Upplands-Bro,
Östhammar,
Gävle,
Jönköping eller i
hela Sverige Dina arbetsuppgifter
Vi söker nu en driven administratör till vår kund som är ett välkänt svenskt bolag med huvudkontor i Solna. Du kommer arbeta mot ett specifikt affärsområde på bolaget. Här kommer du vara den som administrerar och koordinerar intern utbildning samt är administrativt stöd på kontoret.
Dina ansvarsområden:
Utbildningsadministration, koordinering och samordning av interna utbildningar (uppskattningsvis 80% av tjänsten)
• Planering och samordning (bokningsanmälningar, rumsbokning, mat, utbildningsmaterial)
• Insamla, administrera och sammanställa utvärdering av utbildningar
• Utfärda intyg
Övriga uppgifter inom kontorsadministration som t.ex.:
• Samordna möten, sammankomster, konferenser med tillhörande uppgifter
• Bistå med administrativt stöd i vissa möten (exempelvis infomöten, säljmöten)
• Uppdatera intern information och administrera utskick till anställda
• Beställning av kontorsmaterial
• Kontorsservice
Stöd till Affärsområdeschef:
• Framtagning av presentationsmaterial
• Behjälplig vid resebokningar
Arbetets omfattning:
Konsultuppdrag på 6 månader, heltid, kontorstider med möjlighet till flextider. I uppdraget finns det mycket goda möjligheter till förlängning eller anställning längre fram. Start så snart som möjligt. Du kommer arbeta på hvudkontoret i Solna.
Din profil
Vi söker dig med minst 3 års erfarenhet inom administration som har vana att arbeta i en serviceinriktad och administrativ roll. Du är god användare av Office-paketet, samt har systemvana. Om du har erfarenhet av eMarketeer är det meriterande. Du talar och skriver både svenska och engelska obehindrat.
Vi tror att du som person har en god känsla för service och gillar struktur och ordning. Du trivs i en varierad roll där du arbetar både högt och lågt och i många sammanhang agerar spindeln i nätet. Du är social, engagerad och har inga problem att driva arbetet framåt.
Vår kund kan erbjuda dig en stimulerande roll med många kontakter på ett bolag i tiden.
Sista ansökningsdag
Är du den vi söker?
Skicka in din ansökan snarast möjligt då urval sker löpande. Vid eventuella frågor om tjänsten hänvisar vi till Emma Henriksen på
emma.henriksen@maxkompetens.se. Observera att vi inte tar emot ansökningar via mail.
Om oss
Maxkompetens är ett av Sveriges ledande rekrytering och bemanningsbolag sedan 2003 och vi finns på 10 orter i Sverige. Varje år tillsätter vi över 1200 jobb och har 500 anställda. Våra kompetensområden är HR & Lön, Ekonomi & Finans, Kundtjänst & Administration, Marknad & Försäljning, It & Teknik, Inköp & Logistik, Industri.
Varje människa har en fantastisk potential. Det är viktigt att ta till vara på alla människors kompetens och erbjuda dem möjligheten att uppnå sina drömmar. Genom omsorgsfullhet, väl fungerande rekryteringsprocesser och hög kompetens hjälper vi människor och företag att mötas och lyckas tillsammans. En bättre värld helt enkelt!
Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal, försäkringar, friskvård och tjänstepension.
Maxkompetens Sverige AB är noterat på Nasdaq First North under kortnamnet MAXK och i koncernen ingår elevhälsabolaget SkolPool Sverige AB och ekonomi och redovisningsbolaget Multiekonomerna.
Om kunden
Välkänt svenskt bolag med huvudkontor i Solna.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid, mer än 6 månader
Publiceringsdatum2018-02-02ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-03-19
Ange följande referens när du ansöker: 7044
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktEmma Henriksen
FöretagEmma Henriksen
AdressEmma Henriksen
Hantverkargatan 25 B
11221 Stockholm
KontorsadressHantverkargatan 25 B
Jobbnummer 3941742
Observera att sista ansökningsdag har passerat.