Utbildningskoordinator/administratör till kund i Mjölby
Adecco Sweden AB / Administratörsjobb / Mjölby
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Mjölby,
Boxholm,
Vadstena,
Motala,
Haninge eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Mjölby,
Boxholm,
Vadstena,
Motala,
Haninge eller i
hela Sverige Nu söker vi dig som trivs i en administrativ roll med många kontaktytor! Tycker du om att koordinera, strukturera och sätta upp effektiva processer? Vill du ha en tjänst där du även får dra nytta av din sociala kompetens? Här erbjuds du en mix av administration, koordinering, interna och externa kontakter samt utveckling av arbetssätt och rutiner.
Publiceringsdatum2023-02-01Om tjänstenI din roll som utbildningskoordinator/administratör kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära administration kopplat till utbildningsverksamhet samt personalrelaterad administration. Du kommer att ha kontakt med företag kring praktikplatser (uppsökande kontakter och koordinering) samt vara ett administrativt stöd till lärare. Vidare kommer du att administrera och koordinera vid planering och genomförande av externa utbildningar (bokning av resor, hotell, lokaler, samordning med kunder kring schema/kursplanering).
Rollen präglas av många interna och externa kontaktytor vilket gör att det är viktigt att du har lätt för att skapa goda relationer. Tjänsten är bred, vilket innebär att du behöver kunna hantera flera arbetsuppgifter parallellt samt kunna skapa rutiner och sätta upp egna processer. För rätt person finns möjlighet att utvecklas sett till arbetsuppgifter och ansvar.
Om dig
För att lyckas i rollen krävs det att du har förmåga att självständigt driva ditt arbete framåt, såsom att söka information på Intranät och ta kontakt med kollegor, kunder, verk och myndigheter för att inhämta information samt delge information eller kalla till möten. Du behöver även ha god förmåga att planera och prioritera dina arbetsuppgifter då det finns vissa deadlines att förhålla sig till. Vidare söker vi en person som har lätt för att samarbeta med andra människor och som gillar att ge god service! Du har social kompetens och är utåtriktad och är inte rädd för att skapa nya relationer. Vi tror att du trivs i en entreprenöriell miljö där uttrycket "frihet under ansvar" är centralt, här har du har möjlighet att påverka och sätta din egen prägel på ditt arbete.
Viktigt för tjänsten
* Gymnasieexamen. Eftergymnasial examen är meriterande men inget krav.
* Mycket god datorvana. Van att jobba strukturerat i mail, Word, PowerPoint, Excel mm. Meriterande att ha jobbat i något affärssystem.
* Kunna kommunicera obehindrat på svenska i tal och skrift.
* Erfarenhet av administration, med fördel där koordinering och telefonkontakter förekommit
Detta är ett konsultuppdrag med start omgående och du får en anställning i Adecco Sweden. Till att börja med är uppdraget på minst sex månader men för rätt person är målsättningen att tjänsten övergår till en anställning direkt hos kunden.
Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.
Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare:
Sofia Gillberg via Adecco 010 - 173 73 00,
sofia.gillberg@adecco.se.
Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via
info@adecco.seVälkommen med din ansökan!
Ersättning Fast lön
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2023-03-03
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "ref-40504".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Adecco Sweden AB (org.nr 556447-2677),
http://www.adecco.se/ Jobbnummer 7401339
Observera att sista ansökningsdag har passerat.