Utbildningsadministratör/besöksvärd till Skill Training

Skill Rekrytering & Bemanning AB / Administratörsjobb / Linköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Linköping, Mjölby, Åtvidaberg, Finspång, Motala eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Skill Rekrytering & Bemanning AB i Linköping, Mjölby, Åtvidaberg, Finspång, Motala eller i hela Sverige

Har du koll på både helhet och detaljer? Är kundmöten med hög servicenivå din paradgren? Då kan det vara du som är vårt nya ansikte utåt i Skill Training!

Publiceringsdatum
2021-10-18

Om företaget
Skill jobbar med kort- och långsiktig kompetensförsörjning och vårt tjänsteutbud består av Rekrytering och Bemanning, framför allt inriktat mot industri och IT. Vi engagerar oss i olika projekt, driver flera nätverk och inspirerar unga människor att välja en yrkesbana inom industri och IT.

På efterfrågan från våra kunder och ägare har vi startat vår egen utbildningsverksamhet, Skill Training. Vi erbjuder företrädesvis kortare uppdragsutbildningar inriktade på kompetenser som industrin behöver. Deltagarna är främst nyrekryterade och befintligt anställda hos våra ägare och/eller kunder.

Vi ser en ökad efterfrågan på våra utbildningar och behöver därför utöka vårt team med en utbildningsadministratör/besöksvärd. Tjänsten är placerad i Linköping och du rapporterar till affärsområdeschef Skill Training. Tjänstgöringsgrad 50%.

Arbetsuppgifter
Du kommer vara en värdefull nyckelspelare för Skill Training. Du är den första personen som våra kursdeltagare möter och du är den som i ditt arbete bidrar till att de får en bra helhetsupplevelse hos oss.

Arbetet innebär varierade arbetsuppgifter och stora delar sker på språng i våra lokaler på Gelbgjutaregatan i Linköping. Du tar emot våra kursdeltagare och visar dem till rätt utbildningslokal. Du ser till att all kringservice fungerar som den ska så att våra utbildare kan fokusera på att just utbilda.

I arbetsuppgifterna ingår även administration när exempelvis beställningar ska göras eller när kursintyg ska registreras. Vi är ett litet team där alla har en skarp blick för vad som behöver göras, stort som smått. Samarbete och flexibilitet är avgörande framgångsfaktorer hos oss.

Profil
Vi söker dig som har mycket god erfarenhet av att arbeta i en kundnära roll där höga krav ställs på din service. För dig är det helt självklart att göra det lilla extra för kunden.

Du kan även påvisa mycket goda resultat i ditt administrativa arbete, där noggrannhet och god struktur skulle kunna vara en beskrivning av dig. För att klara arbetet krävs mycket goda kunskaper i svenska i tal och skrift, god datorvana och goda kunskaper i Officepaketet. Körkort B är ett krav.

Ansökningsförfarande
Låter det här som något för dig? Då är du välkommen med din ansökan. Frågor besvaras av ansvarig rekryterare Susanne Öman, susanne.oman@skill.se alt 013-32 94 08.

Vi tillämpar löpande urval så vänta inte med att skicka in din ansökan!

Om företaget
Skill jobbar med kort- och långsiktig kompetensförsörjning. Vårt tjänsteutbud består av rekrytering och bemanning och våra kunder finns främst inom industri och IT. Vårt fokus är att matcha talanger med företag i utveckling men även att hitta och skapa framtidens arbetskraft. Vi är ett nav för talanger i olika åldrar, med olika erfarenheter och skills som vill ta nästa steg. A talent hub, helt enkelt.

Varaktighet, arbetstid
Deltid 50% Tillsvidare

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2021-11-04
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Skill Rekrytering & Bemanning AB

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "6379".

Omfattning
Detta är ett deltidsjobb.

Arbetsgivare
Skill Rekrytering & Bemanning AB (org.nr 556685-8618), https://skill.se/

Körkort
För detta jobb krävs körkort.

Jobbnummer
6049019

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Skill Rekrytering & Bemanning AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Skill Rekrytering & Bemanning AB: