Utbildning/driftkonsult till dagligvaruhandel i Solna

Randstad AB / Pedagogjobb / Solna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla pedagogjobb i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Danderyd, Lidingö eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Randstad AB i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Danderyd, Lidingö eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2022-10-26

Dina arbetsuppgifter
Vår kund inom dagligvaruhandeln ska nu utöka sitt försäljnings & drift team med medarbetare vars uppgift blir att utbilda kundens butikshandlare. Under en intensiv period kommer du att ha en central roll i att utbilda kundens butiker under migreringen till den nya plattformen för online-handel OCADO. Då utbildningarna är butiksspecifika så innebär tjänsten att du kommer att behöva resa 2-3 dagar/vecka. Utbildningsdagar kommer att planeras tillsammans med ansvarig chef och resor kan komma att ske över hela Sverige.

Uppdraget kommer att börja med en intern utbildning tillsammans med teamet med start 1 december i Solna.

Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.

Ansvarsområden
Uppdraget kommer att börja med en intern utbildning tillsammans med teamet med start 1 december i Solna, innan du startar ditt arbete med att hålla i utbildningar ute i butik. Utbildningarna sker sedan självständigt, därför är det viktigt att du är pedagogisk och en mycket god kommunikatör. Utbildningsdagar kommer att planeras tillsammans med ansvarig chef och resor kan komma att ske över hela Sverige. Kunden kommer att stå för alla resor och hotell under uppdraget.

Kvalifikationer
För att vara aktuell för tjänsten behöver du ha:

ca 5 års erfarenhet från dagligvaruhandeln
erfarenhet från Onlinehandel
B-körkort
kunskaper i butikssystem AoB samt StoreOffice

Har du dessutom kunskaper i MinButik och/eller arbetat inom just utbildning är det starkt meriterande.

Som person har du en positiv och engagerande attityd. Du är pedagogisk och en mycket god kommunikatör och finner det naturligt att hålla presentationer och utbildningar. Vidare ser vi gärna att du är lugn, självständig och noggrann.

Så ansöker du
Om företaget
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tidsbestämd

Ersättning
Månadslön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-11-03
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Randstad AB

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "201413380".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Randstad AB (org.nr 556242-1718)

Arbetsplats
Randstad

Kontakt
Katja Karlsson
katja.karlsson@randstad.se

Jobbnummer
7113134

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Randstad AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Randstad AB: