Utbildad jurist/ekonom med förhandlingsvana
Avanzera Bemanning AB / Administratörsjobb / Solna
2015-09-16
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Utbildad jurist/ekonom med förhandlingsvana" (publicerad 2016-02-09) ⬅️
Visa alla administratörsjobb i Solna,
Sundbyberg,
Stockholm,
Danderyd,
Lidingö eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Avanzera Bemanning AB i Solna,
Sundbyberg,
Stockholm,
Danderyd,
Lidingö eller i
hela Sverige Vårt uppdrag:
För kunds räkning söker vi dig som är utbildad jurist alternativt ekonom och som har minst ett par års erfarenhet av förhandling. Har du dessutom erfarenhet av kontraktshandläggning är det meriterande. Vår kund är ett världsledande bioteknologiskt läkemedelsföretag. Företaget grundades 1980 och finns i dag över stora delar av världen med drygt 18 000 anställda.
Detta är ett långt uppdrag som beräknas pågå minst ett år. Arbetsplatsen är vid företagets Nordiska & Baltiska huvudkontor i Solna. Som konsult i Avanzera har du fast månadslön och betald semester. Tillträde så snart som möjligt.
Publiceringsdatum2015-09-16Dina arbetsuppgifterTjänsten innebär kontrakts - och budgethandläggning vid läkemedelsprövning i 8 nordiska och baltiska länder.
Dina huvudarbetsuppgifter:
• Förhandla budget och kontrakt för kliniska prövningar
• Kontroll och rapportering av betalningar
• Samordna översättningar av kontrakt
Du kommer att ha nära kontakt med huvudkontoret i Europa där företagets juridiska avdelning återfinns. Vidare är du en del i studiegruppen tillsammans med projektledaren, projektassistenten och administratörer.
BakgrundDu har utbildning inom juridik och/eller ekonomi och har sedan examen arbetat minst ett par år och fått erfarenhet av kontrakt och förhandling. Har du erfarenhet från sjukhus eller liknande verksamhet är det meriterande. Dina kunskaper i engelska är mycket goda i tal såväl som skrift. Det är ett plus om du även har kunskaper i något nordiskt eller baltiskt språk. Vi ser gärna att du har goda kunskaper i Excel. Det är en fördel om du även har kännedom om SAP.
Detta är en möjlighet för dig som tycker om att arbeta i en dynamisk miljö med många internationella kontakter.
För att passa i rollen krävs att du är driven och tar eget ansvar för att planera ditt arbete så att du möter dina deadlines. Du är analytisk, noggrann och har lätt att ta till dig ny information. Då arbetet är tidspressat krävs att du är bra på att prioritera samt att du kan fatta snabba beslut.
Bemanning med personligt engagemang:
Genom vår uthyrnings- och rekryteringsverksamhet erbjuder vi personal inom Ekonomi, Administration, Sälj/Marknad, Logistik/Inköp och HR. Vår inriktning är kunnig och erfaren personal som snabbt kan sätta sig in i arbetsuppgifter och nya företag. Vår framgång bygger på ett personligt engagemang, lång erfarenhet och en konstant målsättning att överträffa dina förväntningar. Besök oss gärna på
www.avanzera.se eller
www.facebook.com/AvanzeraVaraktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2015-10-07
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 586
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktLisa Karbelius 08-545 28 303
FöretagAvanzera Bemanning AB
AdressAvanzera Bemanning AB
Box 853
10137 Stockholm
KontorsadressBox 853, Stockholm
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2437195
Observera att sista ansökningsdag har passerat.