Utåtriktad student med hög servicekänsla!

Kontorsfixarna Väst AB / Receptionistjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Kontorsfixarna Väst AB i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Kungsbacka eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2016-04-06

Om tjänsten
Söker du ett varierande extra jobb med fokus på service?
Vi söker nu studenter som vill arbeta med service hos våra kunder och tjäna extra pengar vid sidan om studier. Vår studentpool arbetar idag med att stötta upp i receptioner hos våra kundföretag när ordinarie personal är frånvarande. Uppdragen varierar mellan en till flera dagar i veckan. Detta är ett arbete som passar dig som har ett fåtal fasta föreläsningar eller studerar på distans och kan lägga upp ditt schema lite som du vill. Detta då vi ibland behöver kunna ringa in dig med kort varsel.
Under terminerna arbetar du 2-3 dagar i veckan för att sedan arbeta mer under sommaren och andra lov. Är du intresserad av ett flexibelt och omväxlande arbete samtidigt som du får chans att etablera nya kontakter hos ett flertal företag i Göteborgsområdet - tveka inte att söka redan idag!

Om företaget
KFX HR-partner är ett bolag som verkar inom bemanning, rekrytering, entreprenad och karriärvägledning, där vi genom vår långa erfarenhet och tydliga processer hjälper våra kunder med deras personalbehov oavsett hur stort eller litet det är. KFX HR-partner är ett auktoriserat bemanningsföretag som erbjuder en trygg och säker arbetsmiljö. Vi är måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi är ett bemanningsföretag som värnar om den personliga kontakten med alla våra resurskonsulter. Hos oss blir du sedd och vi håller kontinuerligt enskilda uppföljnings- och utvecklingssamtal.

Dina arbetsuppgifter
Som konsult inom reception har du en central roll hos våra kunder genom att du har mycket kontakter både internt och externt. Denna typ av arbete ställer höga krav på servicekänsla och en förmåga att lösa oförutsedda uppgifter. Tjänstens innehåll kan variera beroende på vilken kund du arbetar för, men kan innebära;

• Ansvar för telefonväxeln
• Mottagande av besökare
• Post och faxhantering
• Översyn av lokalerna
• Uppdatering av kundlistor
• Registrering av underlag
• Administrativt stöd för sälj, ekonomi med flera
• Övrigt förekommande administrativa uppgifter

Kvalifikationer
Vi söker dig med gott ordningssinne, som är noggrann och trivs med nya arbetsuppgifter och utmaningar. Kollegor och arbetsplats kan variera från dag till dag därför ser vi att du är utåtriktad och orädd inför nya situationer.
Tillgänglighet minst 2 gånger i veckan är ett krav.

Arbetspassen kan variera från vecka till vecka och du kommer behöva vara flexibel med arbetstider. Slutligen vill vi att du ser detta som ett långsiktigt extraarbete. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet.
Det är meriterande om du tidigare har arbetat inom servicebranschen eller med administration.
Du behärskar Officepaketet mycket bra, är flytande i svenska och engelska.

Övrig information
Låter det intressant? Skicka in din ansökan - rekryteringsarbetet sker löpande och vi ser fram emot att få lära känna dig!

Varaktighet, arbetstid
Deltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-06-30
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 2276
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Lisa Nidén 031-711 98 00

Företag
Kontorsfixarna Väst AB

Adress
Kontorsfixarna Väst AB
Odinsgatan 6
41103 Göteborg

Kontorsadress
Odinsgatan 6 , Göteborg

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2765565

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Kontorsfixarna Väst AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Kontorsfixarna Väst AB: