Utåtriktad administratör med erfarenhet av inköp

Perido Skills AB / Kontorsjobb / Göteborg
2016-03-17
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Utåtriktad administratör med erfarenhet av inköp" (publicerad 2016-04-18) ⬅️


Visa alla kontorsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Perido Skills AB i Göteborg, Mölndal, Borås, Trollhättan, Vänersborg eller i hela Sverige

Är du en positiv person som är intresserad av att arbeta administrativt inom inköp? Tycker du att struktur är A och O i arbetet? Har du dessutom lätt för att sätta dig in i nya sammanhang och trivs att arbeta tillsammans med andra? Då kan det vara dig som vi söker till det här långa uppdraget i Göteborg!

Publiceringsdatum
2016-03-17

Beskrivning
En av Peridos kunder är i behov av förstärkning i form av en pigg och framåt administratör som har erfarenhet av inköp. Exempelvis kan du ha arbetat i en stöttande roll kring inköp eller på något annat sätt varit inblandad i själva processen. I denna roll arbetar du på företagets kontor som ligger centralt i Göteborg.

Anledningen till att vi vill att du ska ha viss kännedom om inköp är att du i denna roll kommer att arbeta brett och stödjande kring just inköp på företaget.

Dina uppgifter kommer bland annat att vara:

• Bevakning av inkommande ärenden
• Registrering och uppföljning av beställningar
• Framtagande av kompletta beställningsunderlag
• Uppföljning av fakturor
• Statusuppdateringar och dokumentering enligt företagets rutin
• Säkerställa kontrollerad leverans av varor och tjänster

Den vi söker är strukturerad och har ett gott ordningssinne. Driv och nyfikenhet kring att lära sig nya saker är ytterligare egenskaper som vi gärna ser hos dig som sökande. Du har lätt för att samarbeta med andra och du är en person som bidrar till gruppen genom ditt positiva och lättsamma sätt. Utöver det har du med fördel förmåga att identifiera utvecklingsmöjligheter i gällande arbetsrutiner.

Låter det som något för dig? Varmt välkommen med din ansökan!

Kravprofil för detta jobb
• Gymnasial utbildning
• Tidigare arbete inom inköp och/eller stödjande arbete gentemot inköp
• God datorvana och god kunskap i Officepaketet

Meriterande

• Erfarenhet av systemadministration med goda databaskunskaper

Tjänstens omfattning och tillträde
Heltid, konsultuppdrag i 2 år med möjlighet till 1 års förlängning. Tillträde 2016-04-11.

Så ansöker du
Skicka din ansökan med bifogat CV via e-post till rekrytering@perido.se snarast då urvalet kommer att ske löpande. Ange referensnumret 13265MT i ärenderaden.

På intervju hos oss avslöjar vi namnet på kundföretaget och berättar mer om tjänsten. Om du har annan akut fråga kan du mejla vår frågemejl ( fraga@perido.se ), du får svar vardagar inom 24 timmar. Så länge annonsen finns på vår hemsida är tjänsten sökbar.

Referensnummer för detta jobb
13265MT

Perido

Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag. Vår vision är att alla trivs och är engagerade på jobbet. Det inkluderar våra medarbetare, våra kunder och våra kandidater. Vi tycker om att arbeta med människor och vi har lång erfarenhet av att hjälpa organisationer med kompetensförsörjning och att hjälpa människor att hitta spännande karriärvägar.

Kontaktuppgifter för detta jobb
E-post ansökan: rekrytering@perido.se
Övriga frågor: fraga@perido.se

Varaktighet, arbetstid
Tillsvidare
Heltid

Ersättning
Fast månads- vecko- eller timlön

Så ansöker du
Ange följande referens när du ansöker: 13265
Ansökan kan skickas till e-postadress: rekrytering@perido.se

Företag
Perido Skills AB

Adress
Perido Skills AB
Katarinav 15, 8 tr
11645 STOCKHOLM

Övriga kontaktuppgifter
Telefonnummer: 08-545 168 80
E-postadress: rekrytering@perido.se

Jobbnummer
2732221

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Perido Skills AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Perido Skills AB: